• Helaas brengt de Spotlight niet voldoende op om Q. in de lucht te houden.

    Daarom is er sinds vandaag reclame bovenaan elke pagina. Helaas is het niet anders.

    Voor de duidelijkheid: de spotlight zal niet verdwijnen.

    Mocht je reclame tegenkomen die niet geschikt is voor minderjarige bezoekers, dan kun je altijd een moderator op de hoogte stellen. Je moet dan even de URL melden die onderaan de advertentie staat! Dan kunnen we instellen dat deze reclame (na een uurtje) niet meer getoond wordt.

    Hopelijk begrijpen jullie deze beslissing en klikken jullie regelmatig op de advertenties

    [edit]
    Als het goed is is de spotlight in alle browsers weer te zien (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dus de spotlight is loos?


    ok

    ik vond het al raar ^^
    <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Lekker dan, kon je dat niet eerder zeggen dan had ik mijn serie niet in de spotlight gezet. --' en ja ik vind het niet kunnen die reclame over dat afvallen, met al die onzekere pubers hier.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ^^ die dieet advertentie mag van mij wel weg ; like onzekere pubers hier??


    We can only learn to love by loving.

    Maar nu zie je de spotlight niet meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Euhm, we zien de spotlight niet meer nu. Zwaar irritant, kan de reclame niet ergens anders geplaatst worden? O.o


    -

    is er wel nog een spotlight? <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ja, kan die reclame niet ergens anders? ik irriteer me er nu al mateloos aan -.-'
    Gewoon, zoals de vorige keer, een de zijde van de site of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fuck die reclame >.< Maargoed, ik had vanochtend ook iets gezien van cup DD enzo. Dat kan neem ik aan ook niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    De reclame -als ik eerlijk ben- zit ook zo lelijk geplaatst. Er steekt namelijk wat uit bij het linkermenu én het rechtermenu. En rechts zie je nog een klein stukje van: Wil je ook
    'In The Spotlight'??


    ok

    Ik zie de spotlight nog wel... Ben ik de enige ofzo? :S

    ik vind dat quizlet er traag van word :X

    wat is hier het nut nu van?


    we've only said goodbye with words

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat de advertentie over de spotlight heen valt.

    Het rare is dat het hier niet over de spotlight heen staat (IE8, FF en Safari 4)

    Ik los het zsm op!


    Dit is mijn signature...

    Fighter schreef:
    ^^ die dieet advertentie mag van mij wel weg ; like onzekere pubers hier??

    ja en dat van die ads google met rijpe vrouwen ook :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.