• ik heb een probleem,ik moet de 1e over doen,het ligt niet aan mijn cijfers,de docenten willen maar niet geloven dat als ik de 1e over doe me ga vervelen,weet iemand tips,om de leraren alsnog over te halen?Weet iemand tips om er over heen te komen,dat ik het 1e jaar over moet doen?

    alvast bedankt!


    I love you,but you don't love me!

    je kunt toch altidj naar een lager niveau gaan ? en dan alsnog opstrome


    We can only learn to love by loving.

    Huh? Ik snap het eigenlijk niet.
    Waarom moet je je eerste overdoen? O_o -dumbo-


    You'll never dream alone. <3

    Fighter schreef:
    je kunt toch altidj naar een lager niveau gaan ? en dan alsnog opstrome


    nee ik blijf op mavo/havo en moet gewoon de 1e over doen:(


    I love you,but you don't love me!

    Breakfast schreef:
    Huh? Ik snap het eigenlijk niet.
    Waarom moet je je eerste overdoen? O_o -dumbo-

    Breakfast schreef:
    Huh? Ik snap het eigenlijk niet.
    Waarom moet je je eerste overdoen? O_o -dumbo-


    ik had de ziekte van pfeiffer,dus ik heb 6 maanden thuis gezeten:$


    I love you,but you don't love me!

    xLarissax28 schreef:
    (...)

    ik had de ziekte van pfeiffer,dus ik heb 6 maanden thuis gezeten:$

    Ocharme kent de ziekte


    everything you imagined, and more...

    xLarissax28 schreef:
    (...)

    ik had de ziekte van pfeiffer,dus ik heb 6 maanden thuis gezeten:$

    Ow, sorry. Wist ik niet.
    Maar, in dat geval is het wel het beste dat je je jaar zou moeten overdoen. Want, zes maanden is niet niets. Je hebt daardoor een heel stuk leerstof gemist, waardoor je waarschijnlijk niet kan volgen in het tweede. Dus veel kans is er niet dat je je docenten zal kunnen overhalen. Ö


    You'll never dream alone. <3

    hee ik moest de 1e ook over doen, maar dat kwam omdat ik te weinig cijfers had, mijn ouders gingen dat jaar scheiden x]

    Maarja ik kreeg dat jaar die ik over moest doen veel meer vrienden!
    Dus voor mij was het erg positief, alleen je voelt je wel stom omdat je met jongere mensen omgaat maarja

    Ik weet niet hoe het met jou zit enzoo, maar zeg gewoon dat je het echt wil proberen om naar de 2e te gaan, en miss kun je met hun afspreken dat als de 2e heel slecht gaat alsnog naar de 1e weer gaat!
    anders weet k het ook niet xD

    nu ik dus de reden zie denk ik ook dat het het beste is als je jaar overdoet. je hebt veel lesstof gemist en dat heb je wel nodig voor de komende jaren.


    -

    Als je 6 maanden school hebt gemist dan zou het me niets verbazen. 6 maanden is erg veel, je moet die leerstof inhalen, anders heb je te veel gemist voor de 2e. het is juist beter, toch?


    we've only said goodbye with words

    Breakfast schreef:
    (...)
    Ow, sorry. Wist ik niet.
    Maar, in dat geval is het wel het beste dat je je jaar zou moeten overdoen. Want, zes maanden is niet niets. Je hebt daardoor een heel stuk leerstof gemist, waardoor je waarschijnlijk niet kan volgen in het tweede. Dus veel kans is er niet dat je je docenten zal kunnen overhalen. Ö

    Als je 6 maanden niet naar school bent geweest, heb je echt veel lesstof gemist. Een vriendin van mijn moet de 4e nog een keer overdoen, omdat ze heel lang in het ziekenhuis heeft gelegen. En ze heeft echt alles eraan gedaan om over te gaan, maar ze kwam er zelf ook achter dat ze gewoon teveel gemist had.


    Think before you act.

    Het is beter dat je het jaar overdoet. :')
    Want anders blijf je alsnog in de tweede zitten.


    ok

    Oke, mijn tip is om gewoon in de 1e overte doen. Maar ik moet tips geven om hun alsnog over te halen..
    IDONTNO!


    EGYPTIAN GOD

    ja idd als je veel gemist hebt zoals ik, moet je de 1e wel overdoen!
    ik kon ze ook niet overhalen