Tijdens een live-uitzending van Larry King op CNN filmde een cameraploeg als bij toeval een vreemde verschijning in de gang van Michael Jacksons landgoed Neverland. Fans claimen meteen dat het gaat om de geest van de overleden 'King of Pop'.
De zogezegde geest dwaalde rond in een van de gangen en was binnen een paar seconden alweer verdwenen. De beelden werden vertoond tijdens het programma 'Inside Neverland', waarin Larry King een gesprek had met Michaels broer Jermaine. De camera stond gericht op een lange gang. Aan het einde van de gang verschijnt de 'dwalende schaduw' in beeld.
Aanvankelijk merkten de filmploeg en Larry King de vreemde verschijning niet op. Maar nadat het filmpje op YouTube werd gezet, ontstonden snel de eerste geruchten. Fans van de popster denken dat het om de geest van Michael Jackson gaat.
Filmpje: klik
bron: hln.be
So, what do you think?
Ik geloof niet echt in die dingen, maar dit vindt ik toch raar..
-
6 juli 2009 - 10:016 juli 2009 - 10:02
Ik gok op een schaduw en een rare hoek van de camera
I clicked my heels and wished for you.
6 juli 2009 - 10:03xBiteMe schreef:
ja, ik dacht ook al aan een schaduw, maar I dunno.. het ziet er raar uit ^^
Ik gok op een schaduw en een rare hoek van de camera6 juli 2009 - 10:05Het kan ook een schaduw zijn door het raam. Iemand die voorbij loopt. Strange.
Think before you act.
6 juli 2009 - 10:07Ik weet niet, maar ik geloof niet echt in geesten.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 juli 2009 - 10:09Ik weet niet hoor...
Opzich geloof ik er wel n maar dit is wel een heel raar verhaal
...You were much more muchier, you've lost your muchness.
6 juli 2009 - 10:15Volgens mij is het gewoon de schaduw van iemand die voorbij loopt
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
6 juli 2009 - 10:22Miauw schreef:
Volgens mij is het gewoon de schaduw van iemand die voorbij loopt
SO lijkt het wel.
ik hoop niet dat het Mj is, want dan heeft die nog steeds geen rust...
niet dat ik zown geesten persoon ben.maar gewoon Mj zou nu rust moeten hebben..I solemny swear i am up to no good
6 juli 2009 - 10:23Waarschijnlijk een schaduw... Natuurlijk die van Peter Pan! -Die gast had een losse schaduw ofzo?-
You move me ......... Kurt
6 juli 2009 - 10:246 juli 2009 - 10:30ik vind het engachtig ..
het ziet eruit als iemand die langs loopt maar die schaduw gaat toch nooit door hele gang ? die blijft toch aan de zijkanten ?/We can only learn to love by loving.
6 juli 2009 - 10:31het 'zweeft' het loopt niet! :o
MJ zweeft en ik ben cleopatra!Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
6 juli 2009 - 10:31Fighter schreef:
nee daarom idd..
ik vind het engachtig ..
het ziet eruit als iemand die langs loopt maar die schaduw gaat toch nooit door hele gang ? die blijft toch aan de zijkanten ?/Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
6 juli 2009 - 10:33Talkative schreef:
Ik durf niet te kijken
Hahaha, ik ook niet. Ik ben echt een watje op dat vlak.Tanya is de beste.
6 juli 2009 - 10:33MissShinoda schreef:
CLEO!!
het 'zweeft' het loopt niet! :o
MJ zweeft en ik ben cleopatra!
en het blijft raar =]We can only learn to love by loving.
6 juli 2009 - 10:37IK HEB DE OPLOSSING
http://www.youtube.com/watch?v=0laFusN40qc&feature=relatedWe can only learn to love by loving.