• Ik heb nooit een hechte band gehad met de famillie van mijn vaderskant ,tot mijn opa overleed. sindsdien ben ik bijna elke week 1 x op visite bij mijn oma,doe ik veel dingen met mijn nichtje en kan ik opschieten met mijn neef. ik vind het eigenlijk echt heel erg gaaf en leuk :$

    hebben jullie een goede band met je famillie of niet ?


    We can only learn to love by loving.

    Leeuk voor je ^^
    En, mijn 2 neven zijn like mijn broers, maar ze zijn wel zo'n 13 jaar ouder >.< En met hun naar de kroeg gaan is leeuk ^^
    En ik heb best wel een goede band met de fam van mijn vader, maar die van mijn moeder zie ik amper..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Leeuk voor je ^^
    En, mijn 2 neven zijn like mijn broers, maar ze zijn wel zo'n 13 jaar ouder >.< En met hun naar de kroeg gaan is leeuk ^^
    En ik heb best wel een goede band met de fam van mijn vader, maar die van mijn moeder zie ik amper..


    die van jou moeder wonen in polen toch [/omg ik heb een raar geheugen :x]


    We can only learn to love by loving.

    ik alleen met de mensen die in mijn huis woonen
    maar verder nah twee tantens en een neef
    maar die woon en de buurt en dan bedoel ik dat het fiets afstand is
    maar verder veel te moeilijk want mijn fam van men moeders kant bestaat echt uit 20 nichtjes en neefjes (meeste zijn ouder dan mij:P) want men oma en opa(R.I.P) hebben 11 kinderen :O
    en men vaders fam is echt niet normaal irri

    dus nee niet echt:D


    To The Stars Through Adversity

    Fighter schreef:
    (...)

    die van jou moeder wonen in polen toch [/omg ik heb een raar geheugen :x]

    Eng kind :l
    Dat is idd waar ja x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Eng kind :l
    Dat is idd waar ja x'D


    DAT heb jij mij vorig jaar op de kermis verteld x_x
    *levenloos*


    We can only learn to love by loving.

    me moeders kant wel. me vaders kant niet. (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    De beste! :]


    You move me ......... Kurt

    Ja goed :)


    Life is hard and then we die

    mijn familie wel ja, behalve men moeder ... -_-'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    sinds mijn oma dood is van mijn vaders kant organiseren we 1 keer per jaar een familie dag maar 1 zus van pap is er mee gekapt.
    mams helft gaan we eens in de drie maanden op bezoek:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee , ik en mijn broer (van19jaar) hebben al twee jaar geen contact meer met de familie van mijn vader zijn kant. Sinds mijn Pa overleden is , proberen mijn familie geld te krijgen. Maar omdat mijn pa een arbeidsongeval heeft gehad, krijgen wij geld van de overheid en dat geld wilt mijn pa zijn familei dus. Mijn broer en mijn ma hebben ook geen contact met elkaar al ongeveer 11jaar. Daarom woont mijn broer alleen, en hij heeft dus ook geen contact met mijn ma haar kant van de familie. Ik heb daar bijna ook geen contact mee. Ik en mijn broer hebben zelfs geen contact meer met mijn halfzusje ( dochter papa en exstiefmoeder) Dus eigenlijk hebben mijn broer en ik gewoon elkaar nog :s Best zielig , maar we hebben er mee leren leven. Alle ja ik heb mijn ma nog maar ik heb niet zo goe contact met mijn stiefpa enzo en daardoor is er veel ruzie.
    Maar ik vind het fijn dat jij goed contact hebt met uw familie :)

    Fighter schreef:
    (...)

    DAT heb jij mij vorig jaar op de kermis verteld x_x
    *levenloos*

    DAT kan best wel oO
    Weet ik wat ik daar allemaal heb lopen lullen :P (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    DAT kan best wel oO
    Weet ik wat ik daar allemaal heb lopen lullen :P (a)


    Uhh,

    Iets over die knuffels van osn
    ik heb die van mij nog steeds xD


    We can only learn to love by loving.

    Nee, maar dat is meer omdat mn ene oom pas is overleden (tante was al dood) en de familie van de andere kant zijn echt kutmensen. Opas en omas heb ik al een tijdje niet meer, dus die spreek ik ook niet zo vaak meer...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Niet echt. Maar vandaag op het familiefeest viel het wel goed mee. Ik heb zelfs met mijn tante een deal gemaakt dat ik de neger mag hebben en zei de blanke wel zal nemen [a]