• Hello.
    Ja je leest het goed, Tanya (Alysse) en Renée (Stilettos) hebben een titel nodig voor onze te coole serie.
    Het gaat over twee vriendinnen één uit spanje de ander uit nederland ze e-mailen met elkaar. Later verhuisd de gene uit nederland naar spanje voor haar studie ze hebben niet door dat als ze elkaar ontmoeten ze elkaar al kennen via de mail. Dan ontmoeten ze ergens Fernando Torres en ook egrens nog eens Enrique Iglesias.
    Zo even kort samengevat.
    Wij dachten eerst aan de orginele titel: Wij weten geen titel.
    Maar we besloten jullie toch maar om hulp te vragen.Zo iemand ideeën?
    Liefs,


    Famoso is onze tweede naam.

    Stilettos schreef:
    (...)
    Ik regaeerde als 2e op jouwn bericht en je hebt ego :Y)
    @Tanya.
    Nou dan ontmoeten ze elkaar op de auditie om toegelaten te worden om die muziekschool zeg maar. En dan gaan ze samen op kamers ofzo? Joh we bedenken wel iets.

    Ja, maar dan kun je toch niet You've got mail zeggen? :')
    maar ik ben weg, tot morgen? :')
    En Britt, jij ook nog een leuke dag verder, trutterd van me (l)


    Famoso is onze tweede naam.

    Famoso schreef:
    (...)
    Ja, maar dan kun je toch niet You've got mail zeggen? :')
    maar ik ben weg, tot morgen? :')
    En Britt, jij ook nog een leuke dag verder, trutterd van me (l)

    dan pas na een tijdje op kamers ofzo?
    nja whatever. hij klinkt gewoon gaaf als titel.
    Ik heb je nog wat ge gb't en aangezien ik morgen op vakantie ga met barbara dan woensdag nog even terug ben en heel even op de pc kan en darana 4 en een halve week weg ga denk ik teminste. wil ik als het mag van jou deel 1 straks gaan schrijven?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stilettos schreef:
    (...)
    dan pas na een tijdje op kamers ofzo?
    nja whatever. hij klinkt gewoon gaaf als titel.
    Ik heb je nog wat ge gb't en aangezien ik morgen op vakantie ga met barbara dan woensdag nog even terug ben en heel even op de pc kan en darana 4 en een halve week weg ga denk ik teminste. wil ik als het mag van jou deel 1 straks gaan schrijven?



    4 en een halve week, een maand Ö damnittttttt, dat is kut want dan ik weet niet ;d


    Famoso is onze tweede naam.

    te meeting of the dreamprinces and the penpals


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    España!
    ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.