• Heey hay hoi hallo.
    I [L] River Island. Maar, ik mag niet vanuit de us ofzo bestellen, met verzendkosten. Want dat hadden we dus een keer gedaan, en toen kwamen er achteraf nog heel veel douanekosten overheen >.< Maargoed, zijn er in NL winkels die op RI lijken ? Of is er een RI is NL waar je kan bestellen? Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden : ]
    Byee, x


    I'd rather go naked than wear fur.

    Neuboddie?


    I'd rather go naked than wear fur.

    ^^ die zit in A'DAM!
    Want ik ging dar naar binnen en had daar bijna een soort van sailor hoedje gekocht maar die was 40 euro x_x


    We can only learn to love by loving.

    Nooit van gehoord. :9~


    All was well.

    Fighter schreef:
    ^^ die zit in A'DAM!
    Want ik ging dar naar binnen en had daar bijna een soort van sailor hoedje gekocht maar die was 40 euro x_x

    Cooool. Nu vind ik dat ik naar A'dam moet : D Ze hebben daar vet leuke kleren : DDDDD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wat is een River Island? :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Wat is een River Island? :X


    winkel


    We can only learn to love by loving.

    Omg, I'm in love :9~
    Ik heb even gekeken op de site en zulke leuke schoenen gezien en nou ga ik mijn mama straks overhalen om ze te bestellen. Ongeveer zo;

    'Maaam, kom kijken! Ik heb eindelijk de schoenen gevonden die ik al heel lang wil hebben. Trouwens ik moest er toch nieuwe hebben, want ik heb alleen nog maar ballerina's en als ik binnenkort naar Spanje ga heb ik wel goeie schoenen nodig. De site is heel betrouwbaar, want ik ken iemand die daar ook spullen van haalt en ze zijn zo moooooooi, vind je ook niet? :9~'

    Goed hé? (cat)


    All was well.

    Envy schreef:
    Wat is een River Island? :X

    Tadaaaaaa : DDD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fighter schreef:
    (...)

    winkel

    Aahja, ik zag het.

    Ontopic:

    Het was even wachten maar de trend is gezet en in December is de tweede winkel in Nederland geopend, gevestigd in het centrum van Rotterdam tegenover de Media markt.

    Van Hyves afgeplukt..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Magnifique schreef:
    Omg, I'm in love :9~
    Ik heb even gekeken op de site en zulke leuke schoenen gezien en nou ga ik mijn mama straks overhalen om ze te bestellen. Ongeveer zo;

    'Maaam, kom kijken! Ik heb eindelijk de schoenen gevonden die ik al heel lang wil hebben. Trouwens ik moest er toch nieuwe hebben, want ik heb alleen nog maar ballerina's en als ik binnenkort naar Spanje ga heb ik wel goeie schoenen nodig. De site is heel betrouwbaar, want ik ken iemand die daar ook spullen van haalt en ze zijn zo moooooooi, vind je ook niet? :9~'

    Goed hé? (cat)

    Ghehe : ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb er een bril gekocht, ik dacht: die naam van het topicje komt me bekend voor!

    in amsterdam ja! ..

    :] leuke dingen, h&m op een ander niveau xD

    Magnifique schreef:
    Omg, I'm in love :9~
    Ik heb even gekeken op de site en zulke leuke schoenen gezien en nou ga ik mijn mama straks overhalen om ze te bestellen. Ongeveer zo;

    'Maaam, kom kijken! Ik heb eindelijk de schoenen gevonden die ik al heel lang wil hebben. Trouwens ik moest er toch nieuwe hebben, want ik heb alleen nog maar ballerina's en als ik binnenkort naar Spanje ga heb ik wel goeie schoenen nodig. De site is heel betrouwbaar, want ik ken iemand die daar ook spullen van haalt en ze zijn zo moooooooi, vind je ook niet? :9~'

    Goed hé? (cat)

    Whehe, wat voor mij werkt is heeeeel lang zeuren van 'Ooooh, ik moet echt dat en dat kopen.' Zo vaak dat mijn moeder er voor mee gaat zoeken. En dan doe ik in winkels of k niks leuks zie. En dan zit mijn moeder van 'Nou heb je nogsteeds geen ....' En dan zeg ik van 'Gooedgoed, okeee, ik bestel wel even wat zo' :"D
    Die werkt echt prachtig goed. :D
    En OT;
    Volgens mij zit er ook een in Rdam, maar niet meer sure.


    Mew <3