• Hello.
    Ik ga dus een nieuwe storie schrijven maar ik heb geen idee voor een titel.
    Het verhaal gaat zeg maar over een groep van 4 meiden. De leidster van de groep is Lauren en die ind zichzelf gewoon geweldig. Maar er zit ook nog een meisje in dat groepje die Lauren echt vreselijk vind. Dat meisje wil zelf in het middelpunt van de belangstelling staan en wanneer Lauren dat door krijgt word ze uiot het groepje gekickt en wil ze haar eigen clique oprichten om Lauren te bewijzen dat zij heel wat meer is dan Lauren.
    Oké het klinkt heel slap maar dit is even snel samengevat. Ik heb een titel nodig en even een keuze qua naam voor een meisje:
    Hayden/Jamie.

    Liefs,


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hayden

    en doe gewoon iets als ''The battle of..

    of gewoon mean girls want ik vind het daar op lijke


    We can only learn to love by loving.

    'I'll show you who's better' ofzo? ><
    En ik zou der Hayden noemen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik zou voor Jamie gaan. :X
    en euhm.
    ik zou eigenlijk voor titel iets korts en krachtigs nemen, maar ik weet niet meteen wat :X

    Hayden & titel weet ik niet. :F


    None but ourselves can free our minds.

    Hayden ^^ And inderdaad iets kort en krachtig ...

    DIE !
    Girl Wars
    When girls fight...

    ofzo, ik heb niet echt veel inspiratie de laatste tijd :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    De naam word dus Hayden zoals het nu lijkt.

    @Nicol.
    Dat mean girls is anders.
    Gaat over een meisje die allemaal gossips in een boek schrijft en dat gaat later de hele school rond.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat dachten jullie van een titel als:
    High heels and fighting girls.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    High heels on the sidewalk. :X

    Die is gaaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    yeah je moet hayden doen en dan the battle of high heels and celebrity is dat een idee?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give