• haaaaii xD
    ik vroeg me af, aangezien ik vaak liedjes schrijf voor mij en mijn band, vroeg ik me dus af, van welke soort liedjes je houdt bijvoorbeeld.
    liedjes met onzin tekst
    liedjes met droevige tekst

    liedjes met liefdes tekst
    of anders laat het eens weten


    i like cookies :Y)

    Liedjes met een liefdes tekst;; Heb ik altijd veel inspiratie voor,ik schrijf trouwens liedjes.Maar ik heb geen band.Dat komt misschien nog.

    x.

    kom op mensen werk ff mee :(


    i like cookies :Y)

    De onzin tekst liedjes schrijf ik altijd als er een lekker beat bij zit XD Dus lama zeggen niet over iets heel doms lullen op een serieus nummer. De lyrics die je schrijft hangen ook compleet af van de melodie van je nummer, en de sfeer van je muziek [Damn XD Wat een gelul, kan je me nog volgen?:P] Dus, Ik zou gewoon eerst gaan spelen, en als je dan een leuke idee hebt, daar lyrics bij maken. Dat doen wij ook altijd, en het werkt prima ;)


    I´ve got it

    ik schrijf ook soms liedjes maar dan meestal met een droevige of liefdes tekst!

    droevige liefdes teksten zijn meestal mooi ^^

    Ehhm. Qua echte bands waar ik naar luister enzo zijn het meestal liedjes waar een betekenis achter schuild, maar ik luister ook vaak naar liedjes die nergens op slaan =']


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    droevige ..maar ik luister soms ook wel onzin x.x


    never lose the ability to see beauty in the little things

    xD

    ik schrijf meestal droevige liefdesliedjes voor me band en die vinde ze dan nog mooi ook :O heel vaag mjah...


    Gone...

    Droevige teksten..

    Niet persé een soort liedje. Het gaat denk ik om het gevoel dat je wil overbrengen met je lied. Zo lang je dat goed doet maakt de soort tekst niet uit denk ik. Ik luister soms ook muziek zonder tekst, die stiekem toch wel veel zegt. ö
    Dus mijn keus is een tekst met een betekenis en gevoel. ^-^


    Mew <3

    ik hou van liedjes die je niet echt begrijpt, maar dat je er even over na moet denken. Dus onzin teksten


    Lama zijn is Lama lachen ^^