• Laatste repetitie van Micael jackson
    2 dagen voor hij overleed

    http://www.hln.be/hln/nl/3808/Showbizz/video/detail/915630/Laatste-repetitie-van-Michael-Jackson.dhtml


    I need you like a heart needs a beat

    ik had hem eergisteren of zo voor de eerste keer gezien en ik heb het nu al duizend keer (overdreven ^^) bekeken. Damn, ik wou er zo graag naar toe gaan, maar ik mocht niet van mijn ouders, ze vonden het iets te ver -_-

    Dit is nu al niet egt de Michael die ik ken van clips. Ik bedoel hij loopt een beetje met zijn benen en armen te bewegen maar niet egt te swingen ofzo. Het ging toen al neit zo goed denk ik

    //Mening//


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    Dit is nu al niet egt de Michael die ik ken van clips. Ik bedoel hij loopt een beetje met zijn benen en armen te bewegen maar niet egt te swingen ofzo. Het ging toen al neit zo goed denk ik

    //Mening//

    Wel niet vergeten dat hij 50 is en niet meer die jongen van 25 jaar.Maar ik vind hem op die leeftijd toch nog goed dansen hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    Hij had terug krulletjes, hij had terug krulletjes!

    Hij zach er terug goed uit. Hoe hij daar stond doet me echt denken aan de Bad tour, alleen was hij nu heel wat ouder. :}


    We'll never be as young as we are tonight

    outtaHere schreef:
    (...)
    Wel niet vergeten dat hij 50 is en niet meer die jongen van 25 jaar.Maar ik vind hem op die leeftijd toch nog goed dansen hoor.

    ja idd da's ook waar. Maar toch


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik hoorde net van mij ma dat ze wel meer filmpjes hebben! dat ze veel hebben opgenomen,
    misschien gaan ze daar dvd van maken ofzoww??

    xLovveexTHx schreef:
    ik hoorde net van mij ma dat ze wel meer filmpjes hebben! dat ze veel hebben opgenomen,
    misschien gaan ze daar dvd van maken ofzoww??

    Ja de organisator geloof ik heeft nog meer filmpjes en is mss van plan om ze uit te geven.


    I need you like a heart needs a beat

    ik vond dat hij dat nog goed deed hoor.
    aangezien zijn leeftijd en datie niks meer at enz..:S
    en hij zag er toch nog goed uit._O_
    tis zoo jammer dat hij het niet meer heeft kunnen doen, hij heeft er zoo lang aan gewerkt en wou het zoo graag.:S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    omg ik vond het wél goed
    Naar mijn mening zag hij er wel goed uit die shows gingen geweldig zijn


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    omg ik vond het wél goed
    Naar mijn mening zag hij er wel goed uit die shows gingen geweldig zijn

    Da denk ik ook.
    Spijtig dat hij er zelfs geen een meer heeft kunnen geven want hij heeft er toch hard voor gewerkt.


    I need you like a heart needs a beat

    omg niet nr kijken , anders moet ik ng wenen Ö
    volgens mij had hij echt zin in die concerten (huil)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb hem gezien op tv. het lijkt net een lijk die er optreed:X sorry dat ik het zeg :(


    Bill &nd Tom are hotties <'33

    xLovveexTHx schreef:
    misschien gaan ze daar dvd van maken ofzoww??

    jep,daarover zijn ze aan het onderhandelen..

    I know that. Eerst was hij nog zo fit en dan opeens 2 dagen erna is hij er niet meer.


    Michael Jackson was zo radeloos over zijn slapeloosheid dat hij smeekte om een sterk verdovend middel. Dat beweert een zuster die enige tijd voor de King of Pop werkte. De vrouw zou Jackson het middel meerdere malen hebben ontzegd. De 50-jarige zanger, die donderdag overleed na een hartaanval, zou haar hebben gevraagd om Diprivan, ook bekend als Propofol. Het medicijn wordt in ziekenhuizen gebruikt om patiënten te verdoven en is niet op recept verkrijgbaar. Diprivan en Propofol moeten via een infuus worden ingebracht. Een overdosis kan een adem- en hartstilstand veroorzaken. Volgens deskundigen luistert de dosering nauw, waardoor snel een overdosis kan worden gegeven. Entertainmentwebsite TMZ zegt dat het medicijn is aangetroffen in de woning van Jackson. Maandag keerden onderzoekers terug naar het huis om bewijs te verzamelen. Volgens TMZ werd specifiek gezocht naar medicijnen. Naast het lichaam van de King of Pop is volgens de entertainmentwebsite Lidocaine gevonden. Dit middel wordt gebruikt om het brandende gevoel van Propofol te verzachten.

    dit had ik ergens gelezen


    Maybe part of loving is learning to let go...