• Nja ik heb dus een verhaal xD: Be Brave, BE Yourself. Maar ik zoek dus nog mensen die slagtoffer willen worden(meedoen xD). Ik doe niet de eerste heeft hem, maar wie geschikt is.

    Vriendin Georg

    Vriendin Bill

    Vriendin Gustav

    Vriendin Andreas

    2beste vriendinnen van Kelly

    8huppelkutten

    3vijanden

    Wil je een van de rollen, meld:
    Naam
    Leeftijd
    Woonplaats(mag je zelf verzinnen.. Wel in Duitsland)
    Van wie je Fan bent.
    Foto hoe je eruit wil zien.


    En dan zoek ik nog 18Leraarnamen. Ik weet het, klinkt dom, maar heb het nodig. En 4hotelnamen..

    En dan wil ik eigenlijk nog 10meisjes namen en 10jongensnamen.

    i know, tis veel, maar heb het nodig xD

    xx

    (...)

    Nehee
    Th was écht pissed off ik zweer het



    waarom?:O


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Mwhuhahahaa (6)
    Ik hoef me ouders alleen maar lief aan te kyken en ik kryg het (A)
    Voorbeeld:

    'Papa?'
    'Ja, Rose?'
    'Mag Ik Naar een TH concert?'
    'NEE!'
    ' Plies?' # Kykt Lief en Knippert #
    ' Oke dan ;) Hier heb je wat geld. Ga maar een kaartje kopen '
    xD
    GENIAAL (A)
    HIER MOET JE PAS JALOERS OP ZYN


    Haha had je ged8 Rose
    Wees hier maar ff jaloers op

    Ik vraag of ik naar een Th concert mag.
    M'n moeder vraagt waar.
    Ik zeg : "Nijmegen." en kijk heel lief
    Ze denkt ff na en zegt : Nou oké! Koop maar kaartjes en we gaan er speciaal super vroeg naartoe.

    Waha ik moet het alleen nogmaar vragen en niet lief kijken en ik krijg het al :P

    Tip als je niks mag van je ouders:

    Gooi je armen om hun nek,
    Kyk ze lief aan,
    Knipper met je ogen,
    En geef ze tenslotte een kus

    EN VOILA!

    Lukt het niet:
    # Veel Suc6 want ik verklaar je ouders gek!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Haha had je ged8 Rose
    Wees hier maar ff jaloers op

    Ik vraag of ik naar een Th concert mag.
    M'n moeder vraagt waar.
    Ik zeg : "Nijmegen." en kijk heel lief
    Ze denkt ff na en zegt : Nou oké! Koop maar kaartjes en we gaan er speciaal super vroeg naartoe.

    Waha ik moet het alleen nogmaar vragen en niet lief kijken en ik krijg het al :P


    MAAR MAG JY Alles?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ BILLxKxBITCH

    Nou, heb je niet gemerkt dat Bill niet nog voordat hij van het podium afging z'n handdoek enzoo wegsmeet en niet nog zeker 20 keer wuifde?
    Heb je ook niet gemerkt dat dat bij Tom en Georg ook zo was?
    Heb je ook niet gemerkt dat Gustav z'n drumsticks niet heeft weggesmeten en z'n wave niet gedaan heeft?

    Nou ze waren pissed off omdat ze hun fans niet héél erg mochten bedanken en omdat ze het volgens hun heel slecht gedaan hebben. Ze hadden gezegd dat er zelfs geen beelden op het tv van hun optreden mochten komen omdat ze het zo erg slecht vonden! Maar het was toch FAN-TAS-TISCH! NIet dan?

    ik BIJNA alles.. mag geen spikearmbanden.. heb ze in Tsjechie gezien voor 200kronen.. fukkin goedkoop en wat zegt ze. Nee dat is aso.. dat is dus echt genaaid.. maar toen kreeg ik een TH kalender(200kronen) en toen was ik weer blij en daarna kreeg ik TH-t-shirt.. ik nog veel blijer xD

    (...)

    MAAR MAG JY Alles?


    Tuurlijk
    Ik mag als ik iets zie van Th en vraag : "Mama mag ik dat?" dan krijg ik dat.
    Als ik iets wilkrijg ik het ook :D
    Ik heb eenkeer meer dan 10 tijdschriften gekregen omdat die vol stonden met Th aan het zachte prijsje van meer dan 42 euro (A)

    En ik heb 7 t-shirts onlangs nog gekregen, een kalender voor 2009 al, tatoo's, handdoeken, kussens,... Allemaal van Th :)

    @ BILLxKxBITCH

    Nou, heb je niet gemerkt dat Bill niet nog voordat hij van het podium afging z'n handdoek enzoo wegsmeet en niet nog zeker 20 keer wuifde?
    Heb je ook niet gemerkt dat dat bij Tom en Georg ook zo was?
    Heb je ook niet gemerkt dat Gustav z'n drumsticks niet heeft weggesmeten en z'n wave niet gedaan heeft?

    Nou ze waren pissed off omdat ze hun fans niet héél erg mochten bedanken en omdat ze het volgens hun heel slecht gedaan hebben. Ze hadden gezegd dat er zelfs geen beelden op het tv van hun optreden mochten komen omdat ze het zo erg slecht vonden! Maar het was toch FAN-TAS-TISCH! NIet dan?



    :O mocht dat niet?Btw het was zeker wel fantastisch!!


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Tuurlijk
    Ik mag als ik iets zie van Th en vraag : "Mama mag ik dat?" dan krijg ik dat.
    Als ik iets wilkrijg ik het ook :D
    Ik heb eenkeer meer dan 10 tijdschriften gekregen omdat die vol stonden met Th aan het zachte prijsje van meer dan 42 euro (A)

    En ik heb 7 t-shirts onlangs nog gekregen, een kalender voor 2009 al, tatoo's, handdoeken, kussens,... Allemaal van Th :)



    Ik heb zelf een kalender van Tokio Hotel gemaakt xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    :O mocht dat niet?Btw het was zeker wel fantastisch!!


    Nop
    Ze mochten niet afscheid nemen van hun fans en nop ze vonden het concert té slecht om beelden ervan op TV te laten komen.
    Maar de mensen die dat op TV laten komen hebben zo hard gesmeekt dat er waarschijnlijk wél 1 liedje op TV mag komen.
    Alles was tot op de minuut geregeld dus TH moest eraf om *het uur dat op het papiertje stond*. Maar dat vond ik niet eerlijk want Zornik was té laat en mocht dn langer optreden :O

    Woow

    En dit s een rollen topic xD

    nu niet meer, want eigenlijk heb ik bijna alles al xD ik bedenk me nu.. Ik moet nog een bf voor GEorg hebben xD

    i know ik heb een slecht geheugen.. 2papiertjes volgekalkt met namen xD

    Woow

    En dit s een rollen topic xD


    xD whahaha idd


    Lalalalalalalala.

    Echt

    Dit topic heeft succes xP

    xD