Nja ik heb dus een verhaal : Be Brave, BE Yourself. Maar ik zoek dus nog mensen die slagtoffer willen worden(meedoen
). Ik doe niet de eerste heeft hem, maar wie geschikt is.
Vriendin Georg
Vriendin Bill
Vriendin Gustav
Vriendin Andreas
2beste vriendinnen van Kelly
8huppelkutten
3vijanden
Wil je een van de rollen, meld:
Naam
Leeftijd
Woonplaats(mag je zelf verzinnen.. Wel in Duitsland)
Van wie je Fan bent.
Foto hoe je eruit wil zien.
En dan zoek ik nog 18Leraarnamen. Ik weet het, klinkt dom, maar heb het nodig. En 4hotelnamen..
En dan wil ik eigenlijk nog 10meisjes namen en 10jongensnamen.
i know, tis veel, maar heb het nodig
xx
-
14 juli 2008 - 14:4614 juli 2008 - 15:56
(...)
Nehee
Th was écht pissed off ik zweer het
waarom?Lalalalalalalala.
14 juli 2008 - 15:56(...)
Mwhuhahahaa
Ik hoef me ouders alleen maar lief aan te kyken en ik kryg het
Voorbeeld:
'Papa?'
'Ja, Rose?'
'Mag Ik Naar een TH concert?'
'NEE!'
' Plies?' # Kykt Lief en Knippert #
' Oke danHier heb je wat geld. Ga maar een kaartje kopen '
GENIAAL
HIER MOET JE PAS JALOERS OP ZYN
Haha had je ged8 Rose
Wees hier maar ff jaloers op
Ik vraag of ik naar een Th concert mag.
M'n moeder vraagt waar.
Ik zeg : "Nijmegen." en kijk heel lief
Ze denkt ff na en zegt : Nou oké! Koop maar kaartjes en we gaan er speciaal super vroeg naartoe.
Waha ik moet het alleen nogmaar vragen en niet lief kijken en ik krijg het al14 juli 2008 - 15:56Tip als je niks mag van je ouders:
Gooi je armen om hun nek,
Kyk ze lief aan,
Knipper met je ogen,
En geef ze tenslotte een kus
EN VOILA!
Lukt het niet:
# Veel Suc6 want ik verklaar je ouders gek!Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
14 juli 2008 - 15:57(...)
Haha had je ged8 Rose
Wees hier maar ff jaloers op
Ik vraag of ik naar een Th concert mag.
M'n moeder vraagt waar.
Ik zeg : "Nijmegen." en kijk heel lief
Ze denkt ff na en zegt : Nou oké! Koop maar kaartjes en we gaan er speciaal super vroeg naartoe.
Waha ik moet het alleen nogmaar vragen en niet lief kijken en ik krijg het al
MAAR MAG JY Alles?Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
14 juli 2008 - 15:59@ BILLxKxBITCH
Nou, heb je niet gemerkt dat Bill niet nog voordat hij van het podium afging z'n handdoek enzoo wegsmeet en niet nog zeker 20 keer wuifde?
Heb je ook niet gemerkt dat dat bij Tom en Georg ook zo was?
Heb je ook niet gemerkt dat Gustav z'n drumsticks niet heeft weggesmeten en z'n wave niet gedaan heeft?
Nou ze waren pissed off omdat ze hun fans niet héél erg mochten bedanken en omdat ze het volgens hun heel slecht gedaan hebben. Ze hadden gezegd dat er zelfs geen beelden op het tv van hun optreden mochten komen omdat ze het zo erg slecht vonden! Maar het was toch FAN-TAS-TISCH! NIet dan?14 juli 2008 - 16:00ik BIJNA alles.. mag geen spikearmbanden.. heb ze in Tsjechie gezien voor 200kronen.. fukkin goedkoop en wat zegt ze. Nee dat is aso.. dat is dus echt genaaid.. maar toen kreeg ik een TH kalender(200kronen) en toen was ik weer blij en daarna kreeg ik TH-t-shirt.. ik nog veel blijer
14 juli 2008 - 16:00(...)
MAAR MAG JY Alles?
Tuurlijk
Ik mag als ik iets zie van Th en vraag : "Mama mag ik dat?" dan krijg ik dat.
Als ik iets wilkrijg ik het ook
Ik heb eenkeer meer dan 10 tijdschriften gekregen omdat die vol stonden met Th aan het zachte prijsje van meer dan 42 euro
En ik heb 7 t-shirts onlangs nog gekregen, een kalender voor 2009 al, tatoo's, handdoeken, kussens,... Allemaal van Th14 juli 2008 - 16:01@ BILLxKxBITCH
Nou, heb je niet gemerkt dat Bill niet nog voordat hij van het podium afging z'n handdoek enzoo wegsmeet en niet nog zeker 20 keer wuifde?
Heb je ook niet gemerkt dat dat bij Tom en Georg ook zo was?
Heb je ook niet gemerkt dat Gustav z'n drumsticks niet heeft weggesmeten en z'n wave niet gedaan heeft?
Nou ze waren pissed off omdat ze hun fans niet héél erg mochten bedanken en omdat ze het volgens hun heel slecht gedaan hebben. Ze hadden gezegd dat er zelfs geen beelden op het tv van hun optreden mochten komen omdat ze het zo erg slecht vonden! Maar het was toch FAN-TAS-TISCH! NIet dan?
mocht dat niet?Btw het was zeker wel fantastisch!!
Lalalalalalalala.
14 juli 2008 - 16:02(...)
Tuurlijk
Ik mag als ik iets zie van Th en vraag : "Mama mag ik dat?" dan krijg ik dat.
Als ik iets wilkrijg ik het ook
Ik heb eenkeer meer dan 10 tijdschriften gekregen omdat die vol stonden met Th aan het zachte prijsje van meer dan 42 euro
En ik heb 7 t-shirts onlangs nog gekregen, een kalender voor 2009 al, tatoo's, handdoeken, kussens,... Allemaal van Th
Ik heb zelf een kalender van Tokio Hotel gemaaktLalalalalalalala.
14 juli 2008 - 16:03(...)
mocht dat niet?Btw het was zeker wel fantastisch!!
Nop
Ze mochten niet afscheid nemen van hun fans en nop ze vonden het concert té slecht om beelden ervan op TV te laten komen.
Maar de mensen die dat op TV laten komen hebben zo hard gesmeekt dat er waarschijnlijk wél 1 liedje op TV mag komen.
Alles was tot op de minuut geregeld dus TH moest eraf om *het uur dat op het papiertje stond*. Maar dat vond ik niet eerlijk want Zornik was té laat en mocht dn langer optreden14 juli 2008 - 16:03Woow
En dit s een rollen topic14 juli 2008 - 16:05nu niet meer, want eigenlijk heb ik bijna alles al
ik bedenk me nu.. Ik moet nog een bf voor GEorg hebben
i know ik heb een slecht geheugen.. 2papiertjes volgekalkt met namen14 juli 2008 - 16:05Woow
En dit s een rollen topic
whahaha idd
Lalalalalalalala.
14 juli 2008 - 16:06Echt
Dit topic heeft succes xP14 juli 2008 - 16:07