• want ik heb nu al 70 euro voor mijn eindrapport gekregen =3 alleen van mijn oma en ouders.

    en ik heb officeel vakantie *Hyper*

    maar nu weetk alleen niet watk meot doen maar boeie =3


    We can only learn to love by loving.

    Damn, waarom krijg ik nooit iets voor mijn rapport.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Komende woensdag heb ik niet officieel vakantie, maar dan hoef ik niet meer naar school :'D. Alleen nog om me pww punten op te halen en me rapport op te halun!


    rules don't stop me

    Ik ben nu 45 euro rijker :]
    Rapport binnen = geld innen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb kleren gekrgn van m'n ma+ van m'n pa krijg ik nog parfum:Y) x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    En waarom krijg ik nooit iets! O_O


    You'll never dream alone. <3

    ik krijg de deluxe edition CD van Forever The Sickest Kids - Underdog Alma Mater omdat ik over ben :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik krijg niets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het boek Nieuwe Maan gekregen en ik krijg nog de DVD van Twilight van mijn ouders voor mijn rapport. ^^ En van mijn oma heb ik 15 euro gekregen. Van mijn oom krijg ik nog geld.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik krijg niks voor mn rapport [/of het komt omdat ik 7tekort punten op mn eindlijst heb xD]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Verplaatsing naar School.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik krijg geen cijfers op mijn school dus krijg ik helaas ook geen geld :')
    wat ik op dit moment zeker nodig heb.


    -

    Ik heb een nieuwe tas gekregen van mijn ouders en van mijn opa en oma krijg ik vast nog wel wat geld. :9~
    Mara nu was mijn rapport ook wel goed, mijn laagste cijfers waren 2 zessen daarna 4 zevens en de rest achten dus ongeveer. 9 acheten en dan doe ik Gymnasium. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Verdwende krengen. Nee ik ben helemaal niet jaloers op jullie omdat ik maar 5 euro kreeg. Nee, ik ben trots op mijzelf andd 5 euro vind ik goed. Als je ziet wat ik soms krijg, :X

    ik krijg niets : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hoezo verwend. oô
    Ik krijg niks, echt helemaal niks. oô