ThePhenom schreef:
Aurelia, you're not gonna get your ass kicked want je slaat de spijker op de kop. Want alle TH fans zijn gillende, puberende tienermeisjes die de bandleden knap vinden. Het gaat ze niet om de muziek, maar om het uiterlijk van de bandleden (Niet bij allemaal, maar in negen van de tien gevallen wel). Muzikaal gezien is TH gewoon diepe shit, sorry, maar de waarheid is hard.
Ik ben het met jou en Aurelia zo hard eens. Bedoel alleen al de muziek: Ja oké, de teksten zijn mooi maar áltijd zo depri etc. Bill kan eigenlijk geneens echt goed zingen.
Dan over die gillende puberende kids heb je ook gelijk: In de eerste fase zijn het gillende wijfjes en daarna is het opeens, als de hype over is: Ik ben geen fan meer, laat ik van een andere band die nu in de mode is maar fan zijn.
Uch, ik heb echt een bloedhekel aan zulke mensen. Ja, ik vind dus dat alle fans enzoo, of toch het grote deel van die fans gillende gefreakte mensen, en dan vooral meisjes zijn, die alleen maar op de jongens geilen een that's it.
En ja, heb comment hierop of zo ^^ Ik zeg alleen mijn mening ;]