• Wat was er volgens jullie eerder; De kip, of het ei?
    + reden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    De hamster.


    No growth of the heart is ever a waste

    De kip.
    Bacteriën vielen in een meertje en transformeerde langzaam uit tot wezens. Zo kwam de kip, een bacterie groeit niet uit tot een ei.


    I live for the applause, you will die for it.

    Toktok. Kip dus.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Een eencellig organisme :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is een oneindige cirkel.
    (danku Loena Leeflang uit Harry Potter)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat van: Ze waren er allebei te gelijk.
    het gaat zo: Er was dus een heel rare mannetje en die had hele rare ideetjes en hij ging dan kippen maken, maar hij kon niet kiezen,: Hmm zou ik het ei of de kip eerst laten komen? & toen heeft hij ze allebei tegelijk laten komen.

    Meeh wa ne fantasie xD :$

    Het ei.
    De dino die het ei legde wist niet wat haar overkwam toen er opeens een kip tevoorschijn sprong :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het ei. Die kip moet toch ook uit een ei zijn gekomen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    SamSacred schreef:
    Het ei.
    De dino die het ei legde wist niet wat haar overkwam toen er opeens een kip tevoorschijn sprong :Y)
    Maar een dino moet ook uit een ei komen (cat) dus. wat was er dan eerder, de dino of het ei?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Maar een dino moet ook uit een ei komen (cat) dus. wat was er dan eerder, de dino of het ei?

    ooow, nu wordt het interessant. ik gok op de dino dan. met dat celdeling geblablabla ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    het ei! (:

    De haan.

    De eicellen? :']


    You move me ......... Kurt

    de atomen, manee, echt dudes, kbedoel, waar komt da ei vandaan als er nog geen kip was. kdenk gewoon dat verschillende atomen of moleculen een ei hebben gemaakt. xd Ok, nee, kben weer aan het zeveren;


    It even took me by surprise

    pff -denk denk-
    kip .. nee toch ei .. nee kip.
    ik weet het niet :X


    -