• Serieus, ik deed het ongeveer in mijn broek. ._.
    Ik heb veel te veel fantasie en telkens wanneer ik een film heb gezien waarin iemand vermoord is, lig ik heel de nacht wakker en bij het minste geluid beeld ik mij dan in dat ik het volgende slachtoffer ben. Bij horror is het nog erger, alleen bij de exorcist niet, want die is grappig. ._.
    Maar vannacht sliep ik dus met mijn raam wagenwijd open. Het is zo'n raam tot op de grond en ik had voor de warmte heel het deurtje opengezet. Er zit wel een vliegending voor en de rolluik was tot halverwege naar beneden gedaan.
    Ik kon echt niet slapen door de warmte en ondertussen was het al ongeveer vier uur. Hoor ik ineens twee geweerschoten héél dichtbij, tenminste zo leek het toch. Dus ik echt helemaal in paniek. Ik durfde niet bewegen en ineens hoorde ik een harde klap. Ik was echt verschrikkelijk bang, want zoiets kon ik me toch niet inbeelden? Like, ik heb me al honderduizend keer ingebeeld dat er een scherpschutter zijn geweer op mijn voorhoofd richtte en je zo een rood lichtje zag op mijn hoofd, maar zo ver kon mijn fantasie toch helemaal niet gaan?
    Maar even later hoorde ik dus wel degelijk een ambulance en politie. Ik durfde echt niet bewegen, het was dichtbij gebeurd en mijn raam stond gewoon wagenwijd open! Toen leek het dus ineens alsof ik voetstappen hoorde op de oprit. Ik woon in een appartement en we hebben een garagedeur aan de straatkant, als die opengaat kom je bij een oprit die naar de tuinen en garages leidt. 's Nachts is het daar altijd héél donker. Ik durfde echt niet meer bewegen en twijfelde heel hard of ik het raam niet zou gaan dichtdoen en naar mijn moeder haar kamer zou gaan. Maar ik durfde echt geen geluid maken.
    Ik heb volgens mij een half uur starend naar het raam wakker gelegen en toen ben toch heel stilletjes de raam gaan dichtdoen, heb ik mijn kat, Zita die op mijn bed lag te slapen, veilig in haar nestje gelegd en ben ik bij mijn moeder in mijn bed gaan liggen.
    Ze snurkt. ._.
    Ik heb echt niets geslapen.

    my god, die fantasieën heb ik ook altijd. ôo vreselijk. ik snap echt heel goed dat je niet hebt kunnen slapen.. ik zou namelijk precies hetzelfde hebben. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    my god, die fantasieën heb ik ook altijd. ôo vreselijk. ik snap echt heel goed dat je niet hebt kunnen slapen.. ik zou namelijk precies hetzelfde hebben. :X

    Jamaar, de geweerschoten waren echt. ._.

    idd eng... ik denk altijd dat er en of andere creap mijn huis binnensluipt en me dan vermoord met een bijl.. (jaja, Sleepy Hollow is leuk voor Johnny Depp, maar the headless horseman is te eng vo me...)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jamaar, de geweerschoten waren echt. ._.

    mygod. ôo laat je dan ff weten als je wat meer weet daarover? o.o'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    mygod. ôo laat je dan ff weten als je wat meer weet daarover? o.o'

    Ik wil niet weten wat er was. o.o

    Hmmm, lekker schrikwekkend!ö
    Nou 'k kijk niet meer op als ik hier geweerschoten hoor; 'k hoor ze namelijk wel vaker; men gaat hier soms op jacht.
    Maar als dat echt is, en ze hebben er een ambulance voor moeten laten komen? =S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik wil niet weten wat er was. o.o

    nee, dat kan ik best begrijpen.. ik zou me echt doodschrikken als dat in mijn buurt was. o.o'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Marshmellow schreef:
    Hmmm, lekker schrikwekkend!ö
    Nou 'k kijk niet meer op als ik hier geweerschoten hoor; 'k hoor ze namelijk wel vaker; men gaat hier soms op jacht.
    Maar als dat echt is, en ze hebben er een ambulance voor moeten laten komen? =S

    Hier in de buurt woont wel een dierenhater, zeg maar. Die zou er wel op los durven schieten en hij heeft een geweer. Dus misschien was het dat en heeft iemand uit schrik ook een ambulance gebeld. :')
    Zo hoop ik toch dat het gegaan is!