• Ik werk in de keuken als stage. Morgen officieel laatste dag (Juhj). Maar dus zoals jullie gemertk hebben is het ontzettend warm buiten. Kun je nagaan hoe het is in een kleine ruimte met van 2 verhitten metalen platen van 1 bij 1 meter, een oven en een warmhoudkast. Ik heb het gister voor de aardigheid weer gemeten. Toen het nog niet op zijn heetst was. Toen was het 48 Graden. We hebben geen airco ivm hygiëne. En te lang schuilen in de koelkast of vriezer kan ik niet, want dan worden ze te warm en dan bederft het spul. Dus als ik daar aan het werken ben zweet ik me altijd zo erg kapot, niet normaal. Dus nu vind ik mezelf zielig terwijl jullie allemaal in het zwembad liggen of een ventilator op je hoofd gericht hebben achter de computer :')


    Wie du mir, so ich dir.

    omg.
    En ik vond het erg dat ik stage moest lopen bij een cafetaria o.O
    Succes morgen ;)


    I am in love with a fairytail

    Omg ik heb medelijden met je kirs..


    We can only learn to love by loving.

    Maargoed dat ik na morgen klaar ben _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je nou kleren aantrekt die isoleren, dan is het tussen jou en je kleren 37 graden.
    Volgens mij krijg je het dan koeler. ;D


    Mew <3

    Omg, succes in die hitte o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sterkte, morgen. Maar maak er toch maar een leuke dag van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat zei een vriendin van mij net noch:'ik heb medelijde met die mensen achter de frietuur'.
    heel veel sterkte morgen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Jij bent ook zielig. (cat)
    Mijn kamer is zo gelegen dat er heel de middag zon op staat. Ik ben nu ook aan het meten, intussen is het in mijn kamer al 32° en dat is ook niet echt een gezonde slaapomgeving. Maar we gaan sparen voor een zonnescherm voor mijn raam. _O_

    Hoe kan het daar 48 graden zijn? :O
    Dat is best wel.. ziek warm.


    I clicked my heels and wished for you.

    Je bent niet zielig: mijn ventilator maakt te veel lawaai naar mijn zin & mijn zwembad is kapot ><.


    -

    omg ik hoop dat je er door heen komt anders breng ik ijsblokjes xD

    of een ventilator op je hoofd gericht hebben achter de computer :')

    Muahaha (cool)
    Maar ik heb met je te doen, seriously. Er komt weldra een einde aan de hittegolf. In het weekend is het voorbij, zeggen de voorspellers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ö dat is gewoon ongezond,ik denk dat ik zou neervallen ofzo (:


    everybody needs a song.

    Arm zieligaardje. (:
    Respect dat je dat aankan, ik zou dood neervallen. :X


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Jaa ,,
    strax val je flauw ofso :|
    N'jaa , suc 6 met je laatste dag !


    - You'r stuck in my head , Just like my favourite song