• Gisteren was ik op schoolreis en ik had drank bij me. We zouden met zijn zessen gaan lopen en de Smirnoff opdrinken. Maar opeens kwamen er twee bij die ik en Sanne niet zo mogen, en dat maakten we ook duidelijk. En als wij iets niet willen gebeurd het niet dus zijn we met zijn tweeën gaan lopen. Alles leuk en aardig tot ik opeens door mijn mentrix werd egbelt, ik moest snel naar een eethuisje-ding komen. Wij eerst nog in de achtbaan want we stonden vooraan. Wij helemaal zenuwappig, de smirnoff nog 3/4 vol gedumpt. Ik zeg tegen Sanne: Ik ga dalijk spijt krijgen als het niet over de drank ging. Ging het dus wel over. Gelukkig had ik nog wicky in m'n tas en had die, nog voordat ik gebelt was, opgedronken. Me tas onderzocht, zat niks meer in. Roken ze aan onze adem, allebei hadden we daarna alweer gedronken en we hadden maar ene klein beetje. Moest ik, alleen ik, in een lijn gaan lopen --'
    Like, mij moet je dan eerst twee flessen smirnoff laten zuipen via een rietje voor ik aangeschoten ben. Anyway, was goed mochten we weer weg. Onze schoolreis was verziekt voor de rest van de dag (was nog maar drie uur) want we wéten wie het deed. É'n van die twee die bij onze groep kwamen. En degene van wie het me nog het ergste is, is Robin, een hele goede 'vriend' en ik kon aan zijn ogen zien dat hij níét was weggelopen omdat hij er niets mee te maken wou hebben. Dat viel mij en Sanne heel vies tegen. Natuurlijk nam ik een risico door het mee te nemen, en daar ben en was ik me ook van bewust, maar dat je vríénden je dan verraden. Ik helemaal schelden en besloten we ze te negeren, en nóg liegen.

Vergeten is makkelijker als vergeven maar als ik het Robin vergeven heb betwijfel ik of ik het ooit nog vergeet.

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik vind het niet zo stoer, om drank mee te nemen op schoolreis.. maar dat is jouw ding.
    Trouwens, door te negeren, helpt het niet hoor :)
    Probeer het uit te praten.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Heb ik ooit gezegd dat ik het deed om stoer te doen? Nee toch?
    Mooi, ik heb het meegenomen omdat we het lekker vinden. Ik snap überhaupt niet waarom je dáárop reageerd.

Maar door te negeren is de enige reden om Robin te laten voelen dat het pijn doet als je vrienden je verraden. Daarna word er pas uitgepraat. Ik merk wel dat ik een heel ander persoon ben als jy, no offense though.

Ik volg het verhaal niet helemaal 100% maar het ligt eraan wat je wilt.
    Als je het 'over' wilt dan is mijn raad; praat er met hun over..
    En als je het niet 'over' wilt dan gewoon negeren en niets op uit doen..

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Neenee, ik bedoelde het niet zo :)
    Het was gewoon om te zeggen, dat ik het nooit zou doen.
    En misschien heb je wel ergens gelijk, dat je eerst moet negeren. Maar bij mij lukt zoiets nooit.
    & Non taken :)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Ik vind het sowieso al niet goed van jou dat jij drank meeneemt! En dan ook nog voor je vrienden ook.. Zucht, waar moet de jeugd toch heen... al die beschadigde hersentjes... Ik geef de mentrix van jou gelijk!

EDIT: En over dat verraden, zo zijn pubers... Negeren en niet laten merken dat je het stom van hun vind

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Freakdog schreef:
    Heb ik ooit gezegd dat ik het deed om stoer te doen? Nee toch?
    Mooi, ik heb het meegenomen omdat we het lekker vinden. Ik snap überhaupt niet waarom je dáárop reageerd.

Maar door te negeren is de enige reden om Robin te laten voelen dat het pijn doet als je vrienden je verraden. Daarna word er pas uitgepraat. Ik merk wel dat ik een heel ander persoon ben als jy, no offense though.
    je hoeft haar niet meteen aan te vallen,ze bedoelt het niet slecht hoor (;
    En ja,vertel in het vervolg maar tegen 1 persoon dat je drank bijhebt,of tegen personen waarvan je absoluut zeker bent dat ze gaan meedrinken (:

everybody needs a song.

Het is ook niet goed van mij, maar ik heb het risoco genomen en ik aanvaard de gevolgen, ik ben er gewoon ziek van dat de mensen die je snitchen vrienden zouden zijn.
    Negeren zal ik zeker doen, voelen ze zelf maar dat het pijn doet als zoiets gebeurd dankzij je vrienden.

@ xGOSSIP:
    Je moet er wel hard voor zijn ja x'] en mooi dat je het niet zo opvat :P

Boyiloveyou schreef:
    (...)je hoeft haar niet meteen aan te vallen,ze bedoelt het niet slecht hoor (;
    En ja,vertel in het vervolg maar tegen 1 persoon dat je drank bijhebt,of tegen personen waarvan je absoluut zeker bent dat ze gaan meedrinken (:

Ik zei ook; no offense though. (:
    En de personen die het weten zouden ook meedrinken. Meer niet. Daardoor weet ik dus ook zeker dat zij het waren.

Zuipen op schoolreis is gewoon stom maar iemand daarom naaien net zo goed. Stel: een vriend(in) van mij wil gaan drinken en neemt wat mee, dan ben ik niet zo kinderachtig om diegene door te lullen. It's not my responsibility.

No growth of the heart is ever a waste