Gisteren was ik op schoolreis en ik had drank bij me. We zouden met zijn zessen gaan lopen en de Smirnoff opdrinken. Maar opeens kwamen er twee bij die ik en Sanne niet zo mogen, en dat maakten we ook duidelijk. En als wij iets niet willen gebeurd het niet dus zijn we met zijn tweeën gaan lopen. Alles leuk en aardig tot ik opeens door mijn mentrix werd egbelt, ik moest snel naar een eethuisje-ding komen. Wij eerst nog in de achtbaan want we stonden vooraan. Wij helemaal zenuwappig, de smirnoff nog 3/4 vol gedumpt. Ik zeg tegen Sanne: Ik ga dalijk spijt krijgen als het niet over de drank ging. Ging het dus wel over. Gelukkig had ik nog wicky in m'n tas en had die, nog voordat ik gebelt was, opgedronken. Me tas onderzocht, zat niks meer in. Roken ze aan onze adem, allebei hadden we daarna alweer gedronken en we hadden maar ene klein beetje. Moest ik, alleen ik, in een lijn gaan lopen --'
Like, mij moet je dan eerst twee flessen smirnoff laten zuipen via een rietje voor ik aangeschoten ben. Anyway, was goed mochten we weer weg. Onze schoolreis was verziekt voor de rest van de dag (was nog maar drie uur) want we wéten wie het deed. É'n van die twee die bij onze groep kwamen. En degene van wie het me nog het ergste is, is Robin, een hele goede 'vriend' en ik kon aan zijn ogen zien dat hij níét was weggelopen omdat hij er niets mee te maken wou hebben. Dat viel mij en Sanne heel vies tegen. Natuurlijk nam ik een risico door het mee te nemen, en daar ben en was ik me ook van bewust, maar dat je vríénden je dan verraden. Ik helemaal schelden en besloten we ze te negeren, en nóg liegen.
Vergeten is makkelijker als vergeven maar als ik het Robin vergeven heb betwijfel ik of ik het ooit nog vergeet.
We'll still love each other, forever and always. <3