• Hoii ! =D

    Ik word super gek van mijn neuspiercing! Ik heb al hele tijd eentje die ik meteen er in geschoten kreeg. En daar zit een hele lange stukje aan. Dat dan binenn in mijn neus zit. Maar als iemand in mijn neus zou knijpen, Dan steekt er een naald dieper in mijn huid in me neus aan de binnen kant. Dus ik heb nu al zo vaak een piercing gekocht waarvan je het stangetje kon buigen aan de binnenkant. Had ik gister net één mooie gehaalt enzo. Een sterretje. Kon ik dus ook buigen. En opeens kreeg ik hem er net weer niet in. Nu heb ik dus weer die oude piercing erin! Die super irritant is. Éen knal tegen me neus, en er steekt een scherpe naalt in de binnen kant van me neus!

    Wie heeft hier ook last van , en weten jullie iets wat helpt ofsoo? O.o

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    Een vriendin van me heeft er ook een en dat beentje steekt er ook uit.
    Ze heeft er denk ik een stukje afgeknipt.


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    Een vriendin van me heeft er ook een en dat beentje steekt er ook uit.
    Ze heeft er denk ik een stukje afgeknipt.


    Hye x'D dat is ook slim. Ö haha Bedankt! Ik denk dat dat een goede tip is ! =D Ik had er zelf nog niet eens aan gedachtt! x'D

    Thank you! =]


    Sometimes it's best not to care.

    ik heb geen neuspiercing :'D

    Ik heb hem om die reden er uitgehaald. (: En nu ben ik neuspiercingloos. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik krijg morgen een neuspiercing dus ik weet niet of het dan bij mij zo is .

    yufucker schreef:
    ik krijg morgen een neuspiercing dus ik weet niet of het dan bij mij zo is .

    Als jij net een neuspiercing laat zetten, krijg jij dus ook zo'n lang staafje wat tegen je neustussenschot gaat. En je gaat waarschijnlijk tranen bij het schieten, omdat het op je traanbuis schiet. Anyhow, good luck and enjoy your piercing! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Damn, Ik heb nu facking pijn aan mijn neus! O.o Dat voelt echt klote!


    Sometimes it's best not to care.

    stukje van die piering stangetje afknippen en dan nog ff ombuigen. deed ik ook altijd^^


    I solemny swear i am up to no good

    hm.. kheb der geen last van.. heb mijne nou al 7 jaar.. en krijg hem er niet eens meer uit >.< (kheb er eentje met een bolletje aan het einde)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Neem een ringetje?


    Imperfection Is Beautiful

    Laat hem dichtgroeien? -.-'


    ok

    Neuspiercings met een korter stokje kopen??


    I am in love with a fairytail

    SeaJinx3 schreef:
    Neuspiercings met een korter stokje kopen??

    Melissa <33

    ontopic; Ja dat is ook nog een optie^^


    I solemny swear i am up to no good

    heeft iedereen dat niet voor? :X


    -

    koop een oorbel. doet mijn moeder ook. dan buigt ze die onderkant en die zitten prachtig. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.