• Ik vond het opzich wel goed^^
    spijitg dat het maar 1 uurtje was xD

    Maarjah ik hoop dat tom mijn ballon heeft gezien xD
    Ik had een groene ballon bij met daarop tom zijn hoofd opgetekend xD
    Mr kstond langs de kant vn georg ._.
    ma tom heeft wel zn gitaar voor mijn neus zitten te neuken^^
    alle stond wel op de derde rij ofzo^^
    Maar was geweldig^^

    en bij jullie?:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1 uurtje maar ?:O das best kort :'DD


    don't Worry...Be gay.

    IDD, waarom maar één uur?:S

    Jah was idd kort:o
    du s ze hebebn gene in die nacht enzo gespeeld ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vond het super!!
    Ik stond wel niet zo dicht , maaar toch dicht genoeg om ze te zien.
    Ik vond Georg zo lief wnr die meezong ^^
    Ik weet niet waarom XD
    En Bill had zo een leuke zoonnndebril op, alleen had ik daar geen foto van -.-
    Maar m'n nicht wel ^^
    Maar ik vond het echt super!


    It's all for you, my butterfly.

    Ze hebben 14 juni ook maar een uurtje, misschien iets langer, gespeeld -.-" Stelletje achterlijke moffen -.-"


    Bored.

    Whah die zonnebril xD toen ik die voor het eerst zag dacht ik in mn eigen: zou die zo moe zijn -vn al die andere concerte- da hij dn maar een zonnebril opzet xD
    oke kkon ik ok niets aan doen, maar volgen s mij moete die nu zo blij zijn da de tour gdaan is^^
    wel fgrappig eigelijk is begonne in belgie, en ge eindigd:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1 uur is best wel kort ja :O maarja
    beter iets dan niets zullen we maar zeggen he :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Ik stond bij tommie in dr front. En toen was er een klein meisje die het niet kon zien, dus die had ik opgetild en toen maakten we een hartje met onze vingers en toen ging Billo wijzen, en toen bij Monsoon werd ons hoofd in gezoomd.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Het was zoooo mooi ! Ik vond het echt super mooi ma kei snel gedaan. Ik vond het wel stom dat er mensen waren die bij Zornik heel de tijd 'boe' en 'tokio hotel' riepen... Sorry ma da vond ik eigenlijk een beetje zielig... Maar voor de rest vond ik het geweldig :D x


    Tanya is de beste.

    Whah die zonnebril xD toen ik die voor het eerst zag dacht ik in mn eigen: zou die zo moe zijn -vn al die andere concerte- da hij dn maar een zonnebril opzet xD
    oke kkon ik ok niets aan doen, maar volgen s mij moete die nu zo blij zijn da de tour gdaan is^^
    wel fgrappig eigelijk is begonne in belgie, en ge eindigd:p

    Haha , mij vriendin dacht dat die eeb blauw oog ofzo had XD Ja ik dnek dat die heel blij is dat de tour is gedaan, maar nu gaan ze terug naar Amerika toch?
    Nog meer touren.
    Eigelijk wel erg.


    It's all for you, my butterfly.

    Ik stond bij tommie in dr front. En toen was er een klein meisje die het niet kon zien, dus die had ik opgetild en toen maakten we een hartje met onze vingers en toen ging Billo wijzen, en toen bij Monsoon werd ons hoofd in gezoomd.

    Awh das kei leif vn je^^
    Ik heb bij monsoon de hand van mn tweelinzus i nde lcuht omhoog gehoude^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het was zoooo mooi ! Ik vond het echt super mooi ma kei snel gedaan. Ik vond het wel stom dat er mensen waren die bij Zornik heel de tijd 'boe' en 'tokio hotel' riepen... Sorry ma da vond ik eigenlijk een beetje zielig... Maar voor de rest vond ik het geweldig :D x

    Uhu:o
    der stonde zo ene paar nederlanders voor ons, en die deden hun bord voor tokio hotel al omhoog. Ik zo kei hard: Zeg doe da is weg, ts eerst ngo zornik e:o. Da was eigenlij knogal gemeen van mij marjah.
    En bij zrnik iedereen dan kei hard tokio hotel roepen, Ik gewoon zornik enzo zitten roepen. Ook al vind ik zornik eigenlijk slecht xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja bij mij ook voor me ik heb het gefilmd en ik stond op de eerste rij , echt recht voor me xD ik flipte gewoon helemaal , twas echt zalig !
    en ja idd jammer maar 1 uurtje


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    Haha , mij vriendin dacht dat die eeb blauw oog ofzo had XD Ja ik dnek dat die heel blij is dat de tour is gedaan, maar nu gaan ze terug naar Amerika toch?
    Nog meer touren.
    Eigelijk wel erg.

    Uhu:o in augustus gaan die nr amerika:o
    nja die hebebn eigenlij kvolgens mij geen leven meer :S
    die moeten maar touren enzo altijd...
    En als Bill dan zo zet dat die eenzaam is, nja alle ik bedoel moest die een vriednin hebebn,n die kan toch ook niet altijd mee op toer:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Uhu:o
    der stonde zo ene paar nederlanders voor ons, en die deden hun bord voor tokio hotel al omhoog. Ik zo kei hard: Zeg doe da is weg, ts eerst ngo zornik e:o. Da was eigenlij knogal gemeen van mij marjah.
    En bij zrnik iedereen dan kei hard tokio hotel roepen, Ik gewoon zornik enzo zitten roepen. Ook al vind ik zornik eigenlijk slecht xD


    ik heb ook super hard ZORNIIK zitten roepen xD Ik vond het echt erg voor Koen! ..En als koen dan zo zei 'kijk daar een vliegtuig!' Da vond ik echt geweldig grappig xD


    Tanya is de beste.