• Op deviantart x_x en ik en mijn nichtje vinden dat eng

    want zo'n creep van 20 vraagt of ik MSN of Yahoo fseu heb x_x en dat vind ik echt eng ;x


    We can only learn to love by loving.

    Is hij mooi? :X
    Ik zit eigenlijk nooit op Deviantart en ik heb ook geen stalkers. ;D

    kun je die gast niet blocken ofzeu? anders zeg je dat hij moet ophoepelen. 8)


    we've only said goodbye with words

    Als je dat stalkers noemt heb ik er wel meer dan 10... x.x


    Scream for mercy!

    kan je het niet melden ofzo?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    valt nog mee..

    ik heb ong 1 maand geleden een hele groep achter me aan..echt overal kwamen ze, op mijn zanglessen, ze stonden zelfs avonden achter elkaar voor mijn huis :S

    x

    Heb ik ook soms op netlog o-o,nja zoals de andere people's zeggen, miss kan je hem blokken? Of kan je het melden.. o-o

    Op BB had ik dat ook. Het gesprek had niet meer diepgang gekregen dan 'Hoi, hoe issie?' 'Prima, mag ik je msn?' dus ik vond dat die gast een beetje te hard van stapel liep. Daar hek toch zo'n hekel aan =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk vind ik dat niet echt stalkers. :X Dat zijn meer pedo's die jonge vrouwen hun msn willen en dan vragen om cam aan te doen en de rest ken je wel..


    You'll never dream alone. <3

    Kan je dat niet aangeven op die site?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Breakfast schreef:
    Eigenlijk vind ik dat niet echt stalkers. :X Dat zijn meer pedo's die jonge vrouwen hun msn willen en dan vragen om cam aan te doen en de rest ken je wel..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat Bumblebee zegt


    Daddy, we miss you x(

    gewoon negeren joh. hij houdt vanzelf wel een keer op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    BLOKKEN. :9~


    A. ikmisje.

    EUhm wa is daar eng aan, aan een mens da je msn vraagt? ofwel verstaa ik het niet:p

    Breakfast schreef:
    Eigenlijk vind ik dat niet echt stalkers. :X Dat zijn meer pedo's die jonge vrouwen hun msn willen en dan vragen om cam aan te doen en de rest ken je wel..


    None but ourselves can free our minds.