• Gehee, Nu komt me topic dan hea mensjes. XxBillLover hier kun je nog iets van leren xD.


    Lekker voor die ondankbare hond dat ie doowd is . hij loopt zicht te verbouwen als een geak, hij moet dankbaar zijn dat ie nog kon zingen, loopt ie niet na te denken hoe die andere mensen in arme landen der bij lopen , nee hoor , Meneer legoblokjes , moest weer zich verbouwen, Hij is niet helemaal goewd, echt jongen.

    Oke MJ bestaat uit 99% uit plastic , 1 % mensenlijk, Gehee MJ Word nu omgesmolten in Legoblokjes Kunnen de kindertjes nu ook is fijn met hem spelen . "dat was een grapje Dus lachen xD".

    MJ Verdiend het wel hoor . Die pedo. Eindelijk een Pedo minder

    :X


    Scream for mercy!

    ga jij nu ook al beginnen laat die vent toch hij is dood laat hem toch met rust -.-'

    dit is niet echt boos bedoeld ofso

    Wow?

    Oke, ik mocht die kerel ofzo ook niet. Maar ik zou never zoiets zeggen Ö Straks kwets je fans? :'$


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, fijn dat die kankerlijder de pijp uit is.
    Al die zielige kindjes die door die tyfus mongool geen normale sex kunnen hebben.
    Wat een pikkenlikker is hij zeg.
    Wat een PESTKOP.

    dat grap kende ik al :')
    en als hij zich wil laten ombouwen, laat hem het was zijn eigen keuze.
    denk jij wel aan die mensen in arme landen, ipv dat jij er ook iets voor kan doen zit je achter internet zoiets neer te zetten. kan ik net zo goed zeggen.
    -.-


    -

    Kansloos persoon dat je bent om zo'n topic aan te maken. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Schelden is verboden, en dit is geen respectvol topic. Bovendien is er een officieel MJ topic.

    Reden genoeg voor een slotje.

    Haha, weet je hoe snel dit topic wordt gesloten?
    Ik wel, in nog geen 5 min.
    En gelijk hebben ze.

    RESPECT OFZO?
    Ken je dat woord?

    Damn.

    Ga jij nou Die loveBill dinges (Wss Joey dus) nadoen? Lekker zielig hoor, get your own life.


    Everything means nothing, if I ain't got you.