• Gosh, wat houd ik toch weer van mijn broers en zussen. Nooit geen drama, en altijd zo voorspelbaar.
    Feel the sarcasm?
    Tot een uur of 6 vanavond dacht ik dat het meest spontane van die dag mijn bezoek aan oma geweest zou zijn. Maar nee hoor :'D
    Eerst zitten we rustig te eten, krijgt mijn stiefbroertje om een dikke puberreden ruzie met mijn moeder, loopt kwaad naar boven en gooit een schoen naar mijn kop om vervolgens nog eens mijn stiefzus aan te vliegen (écht aan te vliegen, begon er gezellig op in te rammen) omdat ze 1 van zijn 2 fietsen had geleend (verwend joch ==') en vervolgens huilend weg te lopen naar zijn moeder. Yeah, kleine Yorn wordt groot en arrogant.
    En daarna belt mijn zus op dat haar vriend haar met haar kinderen (1 van anderhalf, 1 van ong 3 maanden ofzo) op straat heeft gezet. De reden: Ze kon geen boodschappen doen want de kinderwagen stond bij iemand anders. ***lijer. Dus die komt gezellig met 2 baby's bij ons logeren, met die zo veel ruimte die we hebben.
    Kan er niet gewoon één week in mijn leven normaal lopen? O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ah, wat een kutweek voor je. O.O
    Veel sterkte!


    -

    Die vriend van je zus is me er wel een hoor ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Die vriend van je zus is me er wel een hoor ._.

    Dit wordt de 3e keer in een héél korte tijd dat mijn zus bij ons logeert omdat ze het niet meer kan hebben. Hij denkt dat hij gewoon mag doen en laten wat ie wilt (Lees: Uitgaan, niks van zich laten horen en in het midden van de lacht ladderzat thuiskomen) omdat hij werkt en zij niet. Nee wie moet er dan op de kinderen passen o.O
    Gosh ik ben pissed op die gast.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kom maar bij mij wonen, alleen de vriezer is nu aan 't ondooien dus zijn we alles aan 't overplaatsen naar de kleine vriezer(dank aan mij :Y)), verder is alles heel normaal bij mij. [a']

    Barbaraaaaah schreef:
    Kom maar bij mij wonen, alleen de vriezer is nu aan 't ondooien dus zijn we alles aan 't overplaatsen naar de kleine vriezer(dank aan mij :Y)), verder is alles heel normaal bij mij. [a']

    Njoah, dat is nog kinda normaal. *Gaat koffers pakken*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oeh. Idd wel kut voor je. Hopelijk wordt het wat beter.


    ❤ яσмє''ℓα

    Kud voor je :O
    Sterkte(flower)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Veel sterkte nog <3

    wat een klootviool is die vriend van je zus :8
    maar sterkte thuis, ook met die 2 baby's erbij.


    -

    Thanx y'all <3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lijkt me ook gezellig.
    Overleef het.:Y)

    Like wisellen ö ik heb maar 1 broer waardoor er hier nooit iets gebeurd en het altijd rustig en saai is ö

    O_O(sorry) maar wat een kut vriend en broedje heb je.
    veel succes!(K)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik wens u veel succes met uw chaotische familie :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Arm Joytje. Kom maar bij mij wonen, er is toch nog een kamer over. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "