• Tom Kaulitz is de grootste player van de hele wereld volgens Agree, de beste vriendin van Sanessena, maar Sanessena wilt het tegendeel bewijzen. Als Tom ontdekt dat hun relatie alleen maar rond het tegendeel bewijzen van dat hij een player was draaide weet hij niet meer wat hij moet denken over Sanessena. Al vertelt ze hem telkens opnieuw dat ze oprecht van hem houdt, meent ze het ook of is het allemaal een leugen?

    Wil er misschien iemand een rol?

    Bills vriendin:
    Gustavs vriendin:
    Georgs vriendin:
    Tom's ex:

    Info

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Tekstje:


    Pain of Love

    Rol:Vriendin Bill

    Naam: Silke

    Leeftijd: 17

    Karakter: lief, bezorg, sociaal, spontaan, betrouwbaar, hyper...

    Foto: http://a852.ac-images.myspacecdn.com/images01/22/l_cf3761e9a3d35f1b20ebe685b975a4d3.jpg

    Tekstje: Hello people!!! Mijn naam is Silke Klein. Ik ben 17 jaar en bijna 18 jaar, lekker volwassen dus . Ik woon in Berlijn (Juaah, dat lekkere hoofdstadje van Duitsland.). Ik ben een heel grote Tokio Hotel fan en eigenlijk ben ik ook het vriendinnetje van Bill. Nja, ik ben nogal sociaal, spontaan, lief, betrouwbaar en al zo'n andere shit. I like shoppen, music, friends, diamonds, Lolly's, ice cream, Hello Kitty, Kermis,... Owja en heel gemakkelijk, ik haat fakers, huppelkutjes, wannaB's, insecten... Uh, ik heb zwart haar met fel blauwe ogen. Maar ik laat jullie nu, of ik ga hier nog veel te veel vertellen en ik heb trouwens ook nog andere dingen te doen die dringend moeten gebeuren!!
    Byeee!!<33


    It's all about party fun love and radio

    Rol: Gustav zijn vriendin

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 20

    Karakter: Lief, humoristisch, ongeduldig, vrolijk, druk, vriendelijk, snel bezorgd, snel bang van films.

    Foto: http://thegossipqueen.today.com/files/2009/03/kristen-stewart1.jpg

    Tekstje:
    Hii! ^-^
    Ik ben Michelle en ben 20 jaar, ik houd van dansen, zingen, raar doen, shoppen, feesten, alcohol, Tokio Hotel en mijn Gustiii!<33 Verder haat ik players, associale mensen, brocoli en dronklappen. Ik woon in Berlijn en vindt het best wel vervelend dat ik dan zo ver van Gustav woon. Maar gelukkig, heb ik mijn rijbewijs en probeer dan naast mijn studie zo vaak mogelijk bij hem te zijn. Ik doe een studie voor arts, ik wil altijd al mensen helpen! Ehmm... ik heb blauw/groene ogen en zwart geverfd haar, ik ben best wel tevreden over mijn figuur enzo. Maar ik ga weer! Moet spullen inpakken voor school -.-'

    xx. Spreek jullie nog wel <3

    Rol: Georg's vriendin

    Naam: Kim

    Leeftijd: 20

    Karakter: lief, brutaal, koppig, eigenwijs, betrouwbaar, sportief

    Foto: http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje:
    Alowha

    Ik ben dus Kim. Ik ben 20 jaartjes oud. Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje echt een etter soms. Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting. Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan. Erg fijn is het soms om wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding. Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben. Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan. Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker. Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin.

    Xx Kim