• er zijn ontzetend veel jongens in mijn buurt maar allemaal zijn ze neit mijn typ.
    de ene is ene macho(daar houd ik niet van)
    en de ander is een te slim en de ander weer te slijmerig en de ander wil te veel aandacht en de ander is weer te verlegen.
    en ik ben dringend op zoek naar de leifde ik heb geoon zoon verlangen naar liefde van een jongen!
    maar zonder leuke jongens komt er ook geen liefde. weet iemand wat ik kan doen?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Eén uitroepteken is wel genoeg.)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Je bent... 13 ? Dan héb je nog niet meteen een vriendje nodig, zo denk ik toch. En trouwens, het gaat toch om het innerlijk, niet om het uiterlijk? Natuurlijk wil het oog ook wat, maar als je een jongen leert kennen die heel erg lief is en niet zó mooi of een jongen die arrogant is en prachtig vanbuiten is, sorry ik weet wel wie ik moet kiezen.
    Trouwens, óveral zitten wel leuke jongens. Dacht eerst ook dat er hier geen leukerds woonden, omdat het hier een boerengat is, maar nu zitten hier toch wel leuke jongens.
    Je uitroeptekens gaan er wel wat over, vind ik. En ik irriteer me ook wel erg hard aan jou schrijfstijl.

    Omg.
    Doe eens normaal zeg. Hoe oud ben je 4?
    Je gaat wel ooit een jongen tegen komen, hoor.
    En btw; leer eens typen met hoofdletters en ook veel duidelijker.
    =='

    Liefde moet je niet zoeken, liefde moet jou vinden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verhuizen?

    grapje


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat doen ze dan wss expres. ^^


    blame the bully.

    Deliverance schreef:
    Liefde moet je niet zoeken, liefde moet jou vinden.

    Joels heeft gesproken. (flower)


    You move me ......... Kurt

    Er zitten vast wel wat leuke jongens bij als je ze eenmaal echt leert kennen. Ikzelf heb ook een tijd gedacht dat het weleens tijd voor een vriendje werd (al m'n vriendinnen hebben al gezoend en écht verkering gehad), maar ik ben best verlegen en zoeken heeft geen zin. Laatst bedacht ik me dat ik niet zo hoef te zijn als anderen. Mijn tijd komt nog wel, net als de jouwe. Vocus je niet zo op de jongens en have fun. Want met onze 13 jarige leeftijd is het echt niet zo dat je al een vriendje hebben moet. Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen.
    Mijn advies: Als je er echt zoveel behoefte aanhebt zou ik verder kijken dan je voorheen deed. En misschien wat meer moeite doen om die jongens uit je buurt wat beter te leren kennen. Maar misschien kan je beter niets doen, wachten totdat je iemand vindt waar je echt van houdt.
    Succes.


    hoi, jij bent leuk.

    Willom schreef:
    Dat doen ze dan wss expres. ^^

    dat macho enso zijn ?


    -

    Deliverance schreef:
    Liefde moet je niet zoeken, liefde moet jou vinden.

    Soms duurt dat zo verrekte lang. -slaakt een zucht-
    En dan heb je eindelijk beet, blijkt ie toch geen interesse te hebben. Kijk, dat zuigt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Conspiracy schreef:
    Je bent... 13 ? Dan héb je nog niet meteen een vriendje nodig, zo denk ik toch. En trouwens, het gaat toch om het innerlijk, niet om het uiterlijk? Natuurlijk wil het oog ook wat, maar als je een jongen leert kennen die heel erg lief is en niet zó mooi of een jongen die arrogant is en prachtig vanbuiten is, sorry ik weet wel wie ik moet kiezen.
    Trouwens, óveral zitten wel leuke jongens. Dacht eerst ook dat er hier geen leukerds woonden, omdat het hier een boerengat is, maar nu zitten hier toch wel leuke jongens.
    Je uitroeptekens gaan er wel wat over, vind ik. En ik irriteer me ook wel erg hard aan jou schrijfstijl.


    None but ourselves can free our minds.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Soms duurt dat zo verrekte lang. -slaakt een zucht-
    En dan heb je eindelijk beet, blijkt ie toch geen interesse te hebben. Kijk, dat zuigt.

    Troost je, dat heb ik ook.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Like omg,je bent 13. Op die leeftijd weet je meestal zelfs nog niet wat echte liefde moet zijn of moet voorstellen. het is niet alleen hand in hand met een jongen lopen of seks of wat dan ook. Je moet misschien gewoon geduld hebben. Ik word deze zomer 17,ik heb ook nog geen vriendje hoor.

    Je moet gewoon niet beginnen freaken over dat je geen vriendje hebt en je liefde nog hebt,als je nog maar 13 bent [/sorry dat het grof overkomt],maar je hebt nog heel je leven voor je om een leuke jongen te zoeken,en ooit zal er wel eentje opdagen hoor.

    JOYCEVIPx schreef:
    Like omg,je bent 13. Op die leeftijd weet je meestal zelfs nog niet wat echte liefde moet zijn of moet voorstellen. het is niet alleen hand in hand met een jongen lopen of seks of wat dan ook. Je moet misschien gewoon geduld hebben. Ik word deze zomer 17,ik heb ook nog geen vriendje hoor.

    Je moet gewoon niet beginnen freaken over dat je geen vriendje hebt en je liefde nog hebt,als je nog maar 13 bent [/sorry dat het grof overkomt],maar je hebt nog heel je leven voor je om een leuke jongen te zoeken,en ooit zal er wel eentje opdagen hoor.

    Sommigen weten dan al wel wat het voor moet stellen ..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omg,je bent nog maar 13 overdrijf je niet wat.
    Je zult wel een jongen tegen komen heb toch wat geduld,er zijn trouwens ergere dingen in de wereld hoor.
    btw doe iets aan je schrijfstyl


    I need you like a heart needs a beat

    JOYCEVIPx schreef:
    Like omg,je bent 13. Op die leeftijd weet je meestal zelfs nog niet wat echte liefde moet zijn of moet voorstellen. het is niet alleen hand in hand met een jongen lopen of seks of wat dan ook. Je moet misschien gewoon geduld hebben. Ik word deze zomer 17,ik heb ook nog geen vriendje hoor.

    Je moet gewoon niet beginnen freaken over dat je geen vriendje hebt en je liefde nog hebt,als je nog maar 13 bent [/sorry dat het grof overkomt],maar je hebt nog heel je leven voor je om een leuke jongen te zoeken,en ooit zal er wel eentje opdagen hoor.


    En wie ben jij om dat te zeggen?