• Niet normaal ; ik zit hier in een soort jurk/shirtding en een hele korte broek en ik heb het warm joh o.o en ik wil niet naar buiten want ik ben bang dat het nog warmer is,maar ik MOET zo meteen naar het dorp om wat dingen te halen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik nieeeet O.O
    Ik zou eigenlijk excursie hebben maar ik ben misselijk en het word te warm om de hele dag buiten te lopen =O Dus blijf ik thuis...
    Maar warm heb ik het niet, gewoon normaal


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ik nieeeet O.O
    Ik zou eigenlijk excursie hebben maar ik ben misselijk en het word te warm om de hele dag buiten te lopen =O Dus blijf ik thuis...
    Maar warm heb ik het niet, gewoon normaal


    grmpfh. het kan ook aan mij liggen ik kan niet tegen warmte :$


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    grmpfh. het kan ook aan mij liggen ik kan niet tegen warmte :$

    Ik kan ook absoluut niet tegen warmte, hoor! ^^ Dus het ligt niet aan jouw. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Ik kan ook absoluut niet tegen warmte, hoor! ^^ Dus het ligt niet aan jouw. :'D


    Ik kan ook nie tegen de warmte:S
    En vandaag gaan we met de hele klas kamperen op het terrein van een klasgenoot!:S

    Lekker zeg... Ik zit liever thuis in ons zwembad(je)...;)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    @Dorsha
    poor you.. o.o

    @Lies
    thank god,. gatver ik heb eht gevoel datk ga flauwvallen/overgeven :x ik ga ff water zoekne..


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    @Dorsha
    poor you.. o.o

    @Lies
    thank god,. gatver ik heb eht gevoel datk ga flauwvallen/overgeven :x ik ga ff water zoekne..

    Maar het is wel raar bij mij, want als ik in bijvoorbeeld Frankrijk ben vind ik de warmte dus niet erg. Maar in Nederland, als de zon schijnt, is het ook meteen zo benauwd. En dat drukt gewoon op je longen en daardoor kun je gewoon niet veel meer doen. Nederland suckt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Maar het is wel raar bij mij, want als ik in bijvoorbeeld Frankrijk ben vind ik de warmte dus niet erg. Maar in Nederland, als de zon schijnt, is het ook meteen zo benauwd. En dat drukt gewoon op je longen en daardoor kun je gewoon niet veel meer doen. Nederland suckt.


    heb ik ook in spanje kan k het prima hebben en hier ga ik haast van me stokje


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij valt het nog mee, want 'k heb de koudste kamer van het huis^^. Maar straks moet ik een halfuur fietsen en dat wordt mijn dood ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Liess schreef:
    (...)
    Maar het is wel raar bij mij, want als ik in bijvoorbeeld Frankrijk ben vind ik de warmte dus niet erg. Maar in Nederland, als de zon schijnt, is het ook meteen zo benauwd. En dat drukt gewoon op je longen en daardoor kun je gewoon niet veel meer doen. Nederland suckt.

    Ja maar in Frankrijk is de luchtvochtigheid en nog wat andere factoren anders waardoor het draaglijker wordt^^. Ikzelf kan ook niet zo goed tegen de hitte, maar in Bulgarije viel dat heel goed mee ook al was het daar dan meer dan 35° ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik krijg het nu ook warm O.o dus als ik vanmiddag ga leren, doe ik dat wel in het gras :3 en lekker zonnen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hier is het binnen warmer dan buiten :S

    ik kan ook niet tegen heetheid. Dus ik zit nu even binnen, dat is lekker koel. [/hier tenminste] Mja, vanmiddag komt er allemaal visite, dus moet ik wel naar butien.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Tis hier 29 graden,
    Ik zit in een lange broek met een shirt aan & ik heb het niet echt warm +.+


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Het is hier nu al 33° =='
    Ik ga echt dood van de warmte, ik heb veel liever winter.

    Ik ga zometeen naar het strandje toe ;D met myn vriendin. x'D