• Vanmorgen las ik een topic over een liedje van Lady Gaga, love game. Dus ik had zo dat liedje geluisterd. Maar toen was ik dus net zo'n liedje van Koda aan't luisteren, ook love game. Dus ik dacht: 'heu, dit heb ik gehoord.. maar waar.' Dus ik dat lied van lady gaga weer opzoeken.
    Maar die liedjes zijn dus hetzelfde.. maar van wie is dat liedje dan?
    Lady Gaga: http://www.youtube.com/watch?v=ocwZU89NPi4&feature=PlayList&p=94FD82800DE9A3A8&index=0&playnext=1
    Koda Kumi: http://www.youtube.com/watch?v=GEPdut6hoyU&translated=1

    (Ik vind eerlijk gezegd trouwens die van Koda beter)


    Als je maar een ananas hebt..

    Wie is Koda? Kun je anders eens twee links geven voor mij? Moet niet hoor.


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Wie is Koda? Kun je anders eens twee links geven voor mij? Moet niet hoor.

    Koda Kumi.
    Zal er wel 2 links bij doen ja.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik ken Koda niet, maar daar kan je wel achter komen, gewoon opzoeken waneer die van Koda uitkwam en je hebt je andwoord


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Volgens mij verschillen die niet, en is onder die clip van Koda gewoon LoveGame gezet?:X

    SleepingSun schreef:
    ik ken Koda niet, maar daar kan je wel achter komen, gewoon opzoeken waneer die van Koda uitkwam en je hebt je andwoord

    Jhua, maar ik weet echt niet waar ik dat op moet zoeken hoor! X'DD


    Als je maar een ananas hebt..

    Volgens mij is ie gewoon van Lady Gaga en heeft de plaatser van die video een clip van die Koda gebruikt om daar het muziekje onder te zetten. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Volgens mij verschillen die niet, en is onder die clip van Koda gewoon LoveGame gezet?:X

    Nee dat niet, het is wel Koda's eigen stem.


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Jhua, maar ik weet echt niet waar ik dat op moet zoeken hoor! X'DD
    als er een oficiele site is kan je het daar waarschijnlijk vinden, of via een fanhyves(weet niet of er een is) en anders love game Kuda intype bij google, het zou je verrassen wat er uitkomt. ik heb dat gedaan met over the hills and far away en toen kreeg ik een link naar het orgineele leid en daar stond: original later covert by nightwsih.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Het nummer is beide keren gewoon van Lady Gaga en ook door haar gezongen alleen die clip van Koda hebben ze eronder gezet inplaats van de clip van Gaga.


    Your fingerprints are on my heart.

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Nee dat niet, het is wel Koda's eigen stem.

    Hee, ik keek die clip van Koda 'ns (had ik nog niet gedaan had alleen geluisterd) Maar indd, die mond en die stem lopen niet gelijk dus het kan wel kloppen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Koda is fake
    als je naar haar youtube acoount zie je dat ze gewoon clips maakt met daar onder de muziek van andere artiesten ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Koda Kumi heeft er gewoon een eigen videoclip op gemaakt. ^^

    er komt zo n reclame van i tunes. Donwload lovegame van lady gaga.

    het is dus van haar en hun hebben het gewoon op hun naam gezet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als de stem en het lied ongelijk lopen kan het ook aan het filmpje zelf liggen. Zie je ook bij videoclips, dus daar bereik je toch niet mee. B)
    Maareh, die Koda of weet ik hoe dat mens heet heeft gewoon een clip gemaakt bij LoveGame. Het is de stem van Gaga.


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Beide wordt gezongen door Lady Gaga, for sure.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson