• Is het raar/normaal dat ik geen speciaal gevoel voel omdat mijn overgrootmoeder een van de dagen/weken gaat sterven?

    Anders verwoord:

    Is het raar/normaal dat het me -nog*- niets doet dat mijn overgrootmoeder op sterven ligt?

    *Misschien gaat het me nooit iets doen, of misschien wel.


    Only losers can act the way you do

    Nee dat heb ik ook.


    BAM!

    nee had ik ook met mijn ope, waarschijnlijk bescherm je je zelf


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Same here. Iedereen heeft zijn eigen manier om dat te verwerken denk ik.


    I clicked my heels and wished for you.

    Heb ik ook.


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien omdat je haar niet goed kent ofzo? Idk hoe je band met haar is. Ik heb haar nooit echt ontmoet, dus toen ze stierf maakte het me niet veel uit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hangt er vanaf hoe een band jé met der hebt, denk ik.


    Some people make the world special just by being in it

    Dit gevoel heb ik ook wel eens en dan voel ik me echt heel erg schuldig, ik denk dat het aan de band die je met haar hebt ligt.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Alysse schreef:
    Hangt er vanaf hoe een band jé met der hebt, denk ik.


    inderdaad.


    -

    OK, jij bent mijn dubbelganger!! Ö
    Een paar weken geleden lag mijn overgrootmoeder op sterven, ik voelde me ook niet k*t of zo.
    Maar bij haar begravenis jankte ik de hele tijd...
    Ik denk dat het temaken heeft met dat je het nog niet helemaal realiseert dat ze er binnenkort niet meer zal zijn.. Maar als dat moment dan is weet ik zeker dat je wel zal huilen (als je tenminste een goede band had met haar).
    Het is niet zo vreemd dus.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het Kan misschien nog niet tot je door zijn gedrongen :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    misschien komt het besef later? of als je niet zo'n goede band met haar hebt komt het nooit? geen idee, sorry. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Had ik ook,,maar daarna zat ik er best wel veel mee in want ik stond er nie echt bij stil dat hij ging sterven..


    Imperfection Is Beautiful

    ik weet niet ik ehb het nog nooit gehad maar als het zou gebeuren zij ik echt kapot zijn denk ik maarja ik heb weer een heele sterke band met mijn heeele kleine familie.. als je iemand minder kent verlies je dnek ik minder dan dat je iemand heel goed kent...

    denk ik...


    A Noble was Born in Chaos

    Als die persoon nog leeft, dringt het niet tot je door. Wanneer er een persoon overlijdt, duurt het een paar dagen voor je het genoeg hebt verwerkt en het je realiseert. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mn daddy.


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.