• Jahalloooooooo : )
    Waar kan je met jongens over praten op msn.
    -de gesprekken zijn dood-
    Alvast bedankt : ) xx


    I'd rather go naked than wear fur.

    Aurelia schreef:
    Muziek, mijn standaardonderwerp. En als je melig bezig bent kun je opeens van die hele filosofische vragen gaan stellen.

    -Is wel melig nu-
    Filosofisch? Wat is dat? XD
    HAHA ik ben dom:Y)


    I'd rather go naked than wear fur.

    sex
    whaha x) mm najah hangt er van af in wt hij geïnteresseert is of hoe vlot hy praat enzo x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    sex
    whaha x) mm najah hangt er van af in wt hij geïnteresseert is of hoe vlot hy praat enzo x)
    Xx

    Hahaha. 'Ben je nog maagd?' 'Nee.' 'Gezellig. Met wie het je geneukt?' '-naam-'


    I'd rather go naked than wear fur.

    Auto's en motors.
    Vind ik zelf nl ook heel chill om over te praten :Y)


    BAM!

    Ik vertel alles :Y)
    Neen, gewoon, wat je denkt dat goed overkomt enzo, maar niet iets meisjesachtigs fzo.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    seks :]

    nee grapje doe maar niet =='
    ehm.. muziek idd en dagelijks leven enzo..

    tenminste als je het gesprek 'normaal' wilt houden.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zit nu met een jongen te praten over ons 'moederland', wat we daar allemaal deden ensoow.


    .

    Weet je waarin de jongens zijn geïnteresseerd?
    En anders ga je gewoon doen: "Dit gesprek is dood " Ofzo, dat doe ik altijd bij jongens, reageren ze vanzelf wel, en dan begin ik gewoon een dom onderwerp, als: "Wat voor sokken heb jij aan?" of "Regent het bij jou?" of "Wat is je favo chips?"
    Zulke dingen.


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Weet je waarin de jongens zijn geïnteresseerd?
    En anders ga je gewoon doen: "Dit gesprek is dood " Ofzo, dat doe ik altijd bij jongens, reageren ze vanzelf wel, en dan begin ik gewoon een dom onderwerp, als: "Wat voor sokken heb jij aan?" of "Regent het bij jou?" of "Wat is je favo chips?"
    Zulke dingen.


    Ik zou echt nooit zeggen "Dit gesprek is dood", een jongen deed dat bij mij, ook als ik 2 minuten niets zei en ik ergerde me eraan: dikke afknapper bij mij :X


    -