• wat vinden jullie van de dood van Michael Jackson ?

    Het gaat niet over hem persoonlijk maar over zijn muziek en moves

    Ik vind het vreselijk voor de muziek wereld


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Hij is al 10 jaar dood, hij was niets meer dan een wandelende over gebotoxte pedo.
    wat hij voor de muziekwereld heeft gedaan is major maar als ik heel eerlijk ben nemen sommige mensen dit echt naar een nieuw niveau >.<
    overdrijven is ook een vak.


    BAM!

    SweetSounds schreef:
    Madonna mocht in zijn plaats gaan vind ik! :X[/i][/center]


    Als Madonna dood gaat zijn, gaat dat ook zo'n "drama" worden, zowiezo.
    niet dat ik dat beschouw als drama, ik kan gewoon op geen beter woord ervoor komen; x)
    ik vind het zelfs massz erg dat ie dood is. ;S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Thriller schreef:
    (...)

    Ja oké maar al die operaties komen door zijn jeugd en da sta nu in alle kranten en da pakt iedereen of je hem nu haate of da je hem aanbidde

    Nou, dan ben ik vast raar, want mij pakt het niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga vooral zijn danspasjes missen
    Die waren stylisch
    :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    Screwed schreef:
    Nou eh, hij's dood. Kut dus? :'D

    en zo denk ik er ook over _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Devotion schreef:
    (...)
    Nou, dan ben ik vast raar, want mij pakt het niet.

    mij ook niet, je bent niet de enige. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is erg. Maar de heisa er rond vind ik té erg en er té over. Ja sorry, maar er een brief naar gaan schrijven die hij tóch niet gaat lezen? Er hier opééns berouw voor tonen terwijl niemand berouw had voor hem en hem altijd Wacko noemde omdat hij zogezegd kinderen had misbruikt? Opeens begint iedereen: Oh arme Michael, het is zó erg voor de fans dat hij dood is, het arme schaap. Tss, dat is weer zó typisch.
    Bende zielige kinderen.

    Thriller schreef:
    wat vinden jullie van de dood van Michael Jackson ?

    Het gaat niet over hem persoonlijk maar over zijn muziek en moves

    Ik vind het vreselijk voor de muziek wereld


    Helemaal mee eens. We zijn de king of pop kwijt. Hij was wel heeeel erg goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vond hem echt goed,maar elke 30 seconden gaat er een kind dood in afrika en daar geven ze minder aandacht aan :X

    boeit neit. en eht wor dnu echt irritant ik irriteer em echt dood aan al dat gesijk over die michael jackson! --'

    Ik ben gewoon nog steeds in shock. Ik vind het zó vreselijk! De wereld heeft een legende verloren.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    Als Madonna dood gaat zijn, gaat dat ook zo'n "drama" worden, zowiezo.
    niet dat ik dat beschouw als drama, ik kan gewoon op geen beter woord ervoor komen; x)
    ik vind het zelfs massz erg dat ie dood is. ;S

    Maar dat bedoel ik niet 8D
    Ik bedoel ermee;
    Dat ik het niet erg zou gevonden hebben dat Madonna sterft! Dat Michael Jackson stierf is wél érg!
    Madonna is gewoon een slet dat dénkt dat ze nog maar 20 is! Terwijl ze eruit ziet als een heks vel over been met een onverzorgd verafschuwd uiterlijk dat ik niet af kan!
    Michael Jackson ziet er beter uit!
    Michael Jackson FOREVER! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    To be completely honest vind ik dat hele pedogedoe nogal dubieus. Bij een van die zaken had een 'slachtoffer' zelfs bekend dat het niet waar was, natuurlijk toen al zeker was dat hij 20 miljoen van meneer Jackson ontving. Sterker nog, Jackson betaalde zelfs zijn advocaat. De vader van dat jochie was gewoon nijdig omdat Jackson z'n film niet wilde promoten.
    Daar komt bij, die man is vanaf jongs af aan zo geestelijk en lichamelijk gepust dat hij nooit een jeugd heeft kunnen hebben.
    Voor de muziekwereld heeft hij heel, heel veel betekend: hij was de muzikale brug tussen zwart en wit, hetgeen dat mensen verenigde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elk dood is verschrikkelijk. Die van hem was alleen meer bekend omdat hij zelf ook bekend was. Ik vind het ook erg voor hem, maar zeker voor zijn kinderen en de mensen die van hem hielden.


    Slowly floating to the sky...

    Aurelia schreef:
    To be completely honest vind ik dat hele pedogedoe nogal dubieus. Bij een van die zaken had een 'slachtoffer' zelfs bekend dat het niet waar was, natuurlijk toen al zeker was dat hij 20 miljoen van meneer Jackson ontving. Sterker nog, Jackson betaalde zelfs zijn advocaat. De vader van dat jochie was gewoon nijdig omdat Jackson z'n film niet wilde promoten.
    Daar komt bij, die man is vanaf jongs af aan zo geestelijk en lichamelijk gepust dat hij nooit een jeugd heeft kunnen hebben.
    Voor de muziekwereld heeft hij heel, heel veel betekend: hij was de muzikale brug tussen zwart en wit, hetgeen dat mensen verenigde.

    Inderdaad.
    Er is ook een verschil tussen van kinderen houden en een pedo zijn.


    I clicked my heels and wished for you.