• hebben wij ons eindrapport o.o

    Ik heb niet echt het gevoel dat ik ga blijven zitten, want ik heb stiekem al een beetje zitten uitrekenen hoeveel ik moest halen op mijn examens om een kans te hebben om te blijven zitten, maar dat kun je natuurlijk nooit zeker weten. Deze dinsdag voormiddag was ik oh-zo-blij toen de examens eigenlijk gedaan waren, maar we komen steeds dichter bij het rapport en dat is.. beangstigend

    Wánt, ik wil geen herexamen, een
    B-attest of een C-attest en ik ben nu helemaal aan het flippen o.o


    All was well.

    Nu begin ik ook wel al te stressen. Pff. Hopelijk is het goed. x'D
    Ik weet ongeveer denk ik al welk attest ik krijg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een A-attest^^. Nu alleen mijn rapport nog :'D.
    Naar't schijnt heb ik maar een 50 van Duits, wat ik raar vind omdat het examen zo goed ging, en nu vraag 'k mij zelf af of dat toevallig niet de punten zijn van een ander, aangezien de klaslijst niet te goei staat en daardoor al wel meerdere fouten bij mij zijn gebeurd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij hebben overmorgen ook ons eindrapport. Maar onze leerkracht is al zo lief geweest om te zeggen dat iedereeen erdoor is(baby)
    En hebben jullie herexamens?? Da hebbe wij nie ze. Alleen vakantietaken.
    Ik hoop da ge erdoor zijt!!

    xx


    Got up on the wrong side of life today

    ik krijg ook maandag mijn rapport, wil het echt niet hebben slecht voorgevoel


    You're a star in heaven.

    ik ben al aan het stressen, ik krijg dat maandag ook. Btw; wy hebben geen herexamens in school :')


    Some people make the world special just by being in it

    hmm.. Nu word ik eigenlijk bang. Want in het derde trimester was ik eigenlijk nog al lui voor de examens en mijn inzet. :X


    You'll never dream alone. <3

    Bij ons kan je vanaf dit jaar (het vijfde dus) alleen nog A en C hebben.
    Da's nogal eng vind ik. En wij hebben dan ook nog geen herexamens..
    Maarja maandag weet ik wat ik heb en dinsdag mijn puntjes...

    Examens? Dat zijn bij jullie proefwerken toch?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik krijg dan ook mijn uitslag. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe het gaat lopen omdat ik er gewoon niet meer kan door zijn, volgens mij.


    Tanya is de beste.

    VoodooDoll schreef:
    Examens? Dat zijn bij jullie proefwerken toch?

    Ja, dat is ongeveer hetzelfde.


    Tanya is de beste.