• Voor iedereen is het een grote schok dat Michael Jackson er niet meer is! Ik mis hem eigenlijk wel in de zin dat je nooit hem nog live aan het werk kan zien,of kan horen of eender wat...! Hij was zo een goede zanger en goede danser! Dat doet echt niemand na! Ik heb zoveel respect voor die man, en vind het spijtig dat hij er nu niet meer is! Maar ik weet zeker dat iedereen hem altijd zal bij blijven!
    X

    Hier is een Officieel topic voor,

    Broadway schreef:
    Hier is een Officieel topic voor,

    geef eens de link?

    er is een officieel topic over ;]

    en nu is dus plotseling iedereen fan? ==* niet aanvallend tegen jou bedoelt maar iedereen doet plots zo, terwijl als er weer zo'n schandaal uitkwam iedereen hem maar een vieze freak vond. En ja het is tragisch he'll be always the king of pop BUT het is zijn eigen schuld hij heeft zijn leven vergooid.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    er is een officieel topic over ;]

    en nu is dus plotseling iedereen fan? ==* niet aanvallend tegen jou bedoelt maar iedereen doet plots zo, terwijl als er weer zo'n schandaal uitkwam iedereen hem maar een vieze freak vond. En ja het is tragisch he'll be always the king of pop BUT het is zijn eigen schuld hij heeft zijn leven vergooid.

    een vieze freak heb ik hem nooit gevonden! voor mij is hij altijd een voorbeeld van dansen geweest ik dans al 6-7 jaar en hij kan gwn imens goed dansen en heeft zijn eigen stijl daarom heb ik hem altijd al bewonderd!
    x

    Broadway schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=37921

    alstublaft. (cat)

    Dankje!

    Zijn dansen, geweldig
    Zo'n video clips worden niet meer gemaakt.


    Your Butt is Mine!

    Slotje > hier is een Official topic voor


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.