• De 2 meest gewilde vrijgezellen op onze school zijn eindelijk samen. Na ongeveer, laten we zeggen 3 à 4 maanden, gewacht te hebben op hun officiële liefdesverklaring om eindelijk van die smachtende mensen vanaf te zijn die steeds over hun zeuren dat ze hun oh-zo-knap vinden, kan ik weer gerust ademhalen. Je hebt trouwens geen idee hoe verschrikkelijk het is om elke dag op datzelfde onderwerp terug te komen. Niet dat ik denk dat die relatie zo lang stand gaat houden, want twee populaire mooie kinders samen duurt nooit echt lang, dat weet iedereen wel. Dus dan ga ik nu God danken voor deze wonderschone dag (afgezien van de Michael Jackson voorgeval). Hihihahahoho, ik kan mijn geluk niet op :Y)


    All was well.

    Hahaa,dus het meisje waar allen jongens achter 'flashen' en de jongen waar alle meisjes een crush op hebben; zijn samen ^^ ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    Hahaa,dus het meisje waar allen jongens achter 'flashen' en de jongen waar alle meisjes een crush op hebben; zijn samen ^^ ?


    Zo kan je het noemen, ja. Ik ken 6 mensen die op 'hem' waren en 4 die op 'haar' waren. En dan écht verliefd niet gewoon knap vinden ofzo. Maar zoals je je wel kan inbeelden zullen er nog wel meer op ham of haar verliefd zijn :'D


    All was well.

    Wow. Ik dacht dat alleen in Amerikaanse films van die onwijs populaire mensen bestonden.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Wow. Ik dacht dat alleen in Amerikaanse films van die onwijs populaire mensen bestonden.
    idd--'

    misschien gaathet toch wel lang duren. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je weet nooit. Lijkt echt zo'n Amerikaanse tienerfilm.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    waarom ben jij daar helemaal blij om dan^^?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT