• beschrijf hier jouw kledingstijl:


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    mijn stijl kun je niet echt beschrijven..
    heb mijn eigenstijltje (;

    totaal niet: rozetopje,+rozeminirokje+hogelaarzen
    oftewel.. huppelkutkleding


    Dumdidido

    pff ik vind mezelf gwn normaal maar als ik beschijf wat ik aan heb lijk ik vet skater ofzoxD

    wat ik aan heb: strakke shirtjes, vestjes, wijde of baggie of 3 kwarts broeken, enkel sokjes en dan mijn prachtige Vans schoenen eronder:D:D

    wat ik absolut niet zou dragen: vet gekleurde kleren, roze tenzij het sokken zijn ofzo, dikke wolle truien, skinny jeans, zulke zelfgebreide sokken en shirts van mijn oudste broer [/ die is zegmaar een beetje BIG(A)xD ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb niet bepaald ene stijl, ik draag heel veel van H&M.

    En ik zal nooit Crocs of fluo-kleren dragen.


    A. ikmisje.

    Liess schreef:
    (...)
    Helemaal niet! Ö Als jij de hele dag op je poten moet staan, vind jij Crocs ook goddelijk! Geloof mij. Want op sneakers, uggs, etc. hou je het echt niet uit! >-<


    uggsssssssssssss zijn geniaal.
    heb twee paar.

    maar dan liever birkenstocks -(die ik straks ook koop want fulltime werken gaat niet zo goed op pumps als je elke dag heen en weer moet lopen.)
    -dan croqs. croques. ke-roks. whatever :Y)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 8:33 ]

    uhmm..mijn stijl?
    ik hou wel van skate, maar ik draag ook best wel vaak rokjes ofzo. ik vind het ook altijd leuk om accenten te geven aan mijn outfit met met zelfgemaakte voodoosieraden. voodoo-poppetjes zijn gewoon supervet!!!
    wat ik nooit zou dragen? sandalen met sokken


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-