• beschrijf hier jouw kledingstijl:


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik beschrijf mijn stijl als eigenlijk alleen maar zwart xD soms een kleurtje erbij, ik hou van jurkjes. Ik hou van schattig hoewel het ook weer helemaal niet bij me past. Ik heb een hekel aan punk. Niet altijd meestal wel, en ik heb een obsessie voor victoriaanse&Rococo&ronddietijd(1700-1850) kleding. Dus al die mooie jurken enzo. Als je ze kon krijgen, zou ik me hele leven er in willen blijven lopen. Helaas is het niet mogelijk en waarschijnlijk zou ik het mezelf ook niet helemaal aandoen xD Alternatief voor later is de Gothic Lolita stijl moet alleen nog wat geld sparen *kuchkuch* Wat ik absoluut nooit zou dragen zijn... kisten xD vreselijk die dingen. En... ik weet het zo gauw even niet xD


    "Let them eat cake!"

    In de zomer draag ik veel zomerse topjes met witte broek en een ballerina of met shortje en sleffer. Met als het wat kouder is een cardigan.

    In de winter draag ik meestal een skinny jeans, vestjes, t-shirts, truien, gewone schoenen zoals Allstars of Asics -maar dan wel sneaker- en heel soms botten.

    Wat ik niet zou dragen zijn minirokken, ik draag al niet graag rokken -alleen uniformrok voor school dan- en dan nog míní, daar heb ik een beetje te dikke benen voor. Op mijn leeftijd ga ik ook nog niet met rokken lopen. Wat ik zeker ook niet zou aandoen zijn kleren die wat weghebben van Gothic. Brede kleren ook niet, ik sta beter met strakkere dingen maar niet té strak -dat zou ik ook niet aandoen. Helemaal in dezelfde kleur is ook een not

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 14:17 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb niet echt een vaste stijl.
    Vind dat ik er doodgewoon uitzie.


    Wat ik nooit zou dragen: tuinbroeken, crocs, leren legging.


    It's heavy but you are not the only one

    Puh, meestal gewoon een broek en een shirt :'D Met een voorkeur voor vintage jeans, zwarte/afgescheurde shirts en mijn Metallica Vans. Soms fingerless gloves, en als het wat kouder is truien en vesten in dezelfde stijl. En daar overheen een leren jas. Soms bandana's en spikebandjes, en in de zomer bijna altijd een zonnebril. ^^ Beetje rocker-achtig dus.

    Wat ik nooit zal dragen... broek onder je lul, xxxxxl kleding, hakken, bont, kakkerkleding (McGregor enzo), Crocs (daarin wil ik nog niet dood gevonden worden), sandalen (zeker niet met sokken erin :'D), hiphop kleding en ook geen kilt :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    oja en marine kleding


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb niet echt een echte stijl, draag alles door elkaar, van uberstrakke korte broeken tot skinnyjeans en spijkerbroeken :')
    En ik heb shirtjes die strak zijn en wijd
    Maar waar ik nooit in zou lopen, Uggs, naveltopjes en bloementjesjurken :')


    I don't need words to feel those lips.

    Wel; Kleedjes,te lange tshirt met een legging eronder,skinnyjeans,minirokjes,korte broekjes,stiletto's[hoe hoger en smaller de hak hoe beter x)],stuff met diamantjes of blingbling gedoe. Tegenwoordig kun je het gewoon het beste vergelijken met een strekenwijf ofso.
    Niet; De gothic/emo/scene stijl. [Heb echt een verschrikkelijke hekel gekregen aan helemaal in het zwart rond te lopen of aan de scene stuff].

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 16:11 ]

    Jeans & nu vooral topjes(cool)


    Keep on smiling

    Verschilt héél erg. Soms blauw shirtje met pofmouwtjes, goude ketting met goudkleurig veertje en donkerroze met goude armbanden, bruine riem, spijkerbroek, zwarte slippers met goude zilvere en zwarte bandjes.
    Maar dan ook soms weer, zwarte shirt met bandlogo en wit gezicht/skelet achtig ding erop, studriem, zwarte broek, studarmband, vans skate high dingen in het zwart. ;P (bij de laatste ben ik vaak te lui iets bijzonders uit te zoeken)
    Maar over het algemeen is het een vage combo van iets tuttigs met vreemde broeken en vans ofzo ;P
    Wat ik absoluut níet zou dragen zijn baggy broeken, crocs, uggs en birkenstocks, hele hoge broeken, van die dikke plastic armbanden (zó lelijk), grote zilvere ringen oorbellen, driekwartbroeken, of een legging met niks erover.


    Mew <3

    wat ik niet zou dragen: kleren:$


    mijn stijl: nude:$


    1488

    Casual, vest+shirtje+broek _O_

    Wat ik nooit zal dragen is een rokje, veel te dikke pootjes voor ><.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik bijna altijd skinny jeans <33 fak ik ben er gwn verslaafd aan haha xd
    Maar als het bv heeel erg warm is ( 30 graden ) Dan draag ik wel eens een rokje ...
    Ik draag felle kleuren in combinatie met zwart en rustige kleuren soms x]
    Ik zou NOOIT jezus-sandalen aantrekken xD


    Hated by many, confronted by none!

    mijn kleding style is zwaar verschillend. het ligt ernet aan wat ik die dag zin heb om te dragen. Ik zie er altijd verschillend uit, soms een rokje, soms emt of zonder leggin. Soms draag ik een skinny. Soms van die vet wijde broeken. Meestal draag ik wel iets met kleur. Anders is het zo saai. Uhmm... IK draag heel erg verschillende shirts. Soms iets van tokio hotel, soms een roze shirtje, of gewoon normale kleding, soms gewoon zwart, ik heb een paar huppel dingetjes die ik amper draag, soms gewoon saai. Ik vind grijze kleding altijd wel chill. En zwart ook xD Ik draag gewoon vanallees. ook heel veel verschillende assesares. Daar ben ik dol op =D


    En uhm ff dneken, wat zou ik nooit aan doen... Ik denk niet dat ik ooit in ...uhm... das nog lastig.. je moet nooit nooit zeggen, dus ik bedenk me zo 1 2 3 ook eben niets xd

    nu ik:
    in de zomer loop ik vaak op slippers en met een leuk topje en elke keer iets anders maar het heeft wel iets wat nooit iemand anders zou dragen die ik ken het is echt mijn stijl! ook houd ik van wat assecoires maar niet te veel en als ik even zin heb doe ik mijn bloemetjejurkje aan ,het zou normaal niet mijn stijl zijn maar vind het gewoon even lekker.

    en in de winter en de lente en zo loop ik vaak in de kleuren blauw,paars,en alle kleuren van de regenboog en heb dan vaak apparte dingen aan met langebroeken.

    en oja ik vind crocs neit bepaald mooi (net als bijna iederreen hier) maar ze zitten wel lekker en draag ze alleen binnen want voel me er neit prettig mee om op straat te lopen ofzo.

    wat ik nooit zal dragen:hoge hakken ,veel roze,veel make up,en zwarte jurken maar gothic vind ik soms wel mooi maar zal sommige dingen niet dragen.

    p.s heb wel een cool zart shirt met fluo kleuren en een coole broek dat wel gothic is.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    djblast123 schreef:
    wat ik niet zou dragen: kleren:$
    mijn stijl: nude:$

    Ghaha +1 :'D


    No growth of the heart is ever a waste