• Heey heey iedereen

    Ik zit nu in Mallorca (Spanje), en het is hier heel leuk!
    Maar daar gaat het niet bepaalt om!

    Wat doen jullie als jullie verliefd worden op vakantie, of een jongen leuk vinden?

    Ik ben best verlegen op dat gebied, en hier in het hotel verderop werkt een dude die is echt zow schattig en ik hij spookt vanaf de eerste dag dat ik hier ben al door m´n hoofd!
    We drinken zowat elke avond wat bij dat hotel want het is daar vet gezellig en elke keer is die zo cute! xD

    Hij had ook eens gezien dat ik me camera mee had en toen gaf die me later een briefje waar een site op stond waar wat foto´s van hem opstonden, dus die heb ik lekker wel! x´D

    Maar ik durf hem dus niet aan te spreken of wat!
    Dus hebben jullie nog tips?

    xxx


    dream, dare, fly!

    Boyiloveyou schreef:
    ga naar hem toe en vraag hoe het is,dan vraag je zijn leeftijd,naam ...
    op de laatste dag van je vakantie draai je hem binnen,en daarna vergeet je hem (:


    jaa dat is meestal wel zo dat je hem daarna vergeet xD
    maar het is stiekem wel leuwk (A)
    anyway we gingen daar uit eten vanavond omdat me papa jarig is, is meneer er weer niet! - -´
    Morgen maar weer proberen dan, vorige week zaterdag was die er wel dus ik vind dat die er morgen weer is xD


    dream, dare, fly!

    Previous schreef:
    Ja, via die site contact houden met hem. Of overwin je angst en spreek hem toch maar aan.


    None but ourselves can free our minds.

    gisteren was die er weer en hij was vet kortaf tegen iedereen behalve mij! =D
    en we hadden de hele tijd oogcontact en een heel klein beetje gepraat maar dat was niet echt een heel gesprek ofzo, vanavond volgende poging! xD


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    gisteren was die er weer en hij was vet kortaf tegen iedereen behalve mij! =D
    en we hadden de hele tijd oogcontact en een heel klein beetje gepraat maar dat was niet echt een heel gesprek ofzo, vanavond volgende poging! xD

    succes ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wat ik doe: hem vergeten of proberen hem gewoon als vriend houden. Er zit geen toekomst in een relatie waarin je echt moet overvliegen om je geliefde te zien. Niet in onze situatie (we zijn nog niet eens in staat om onszelf in levensonderhoud te voorzien).


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Wat ik doe: hem vergeten of proberen hem gewoon als vriend houden. Er zit geen toekomst in een relatie waarin je echt moet overvliegen om je geliefde te zien. Niet in onze situatie (we zijn nog niet eens in staat om onszelf in levensonderhoud te voorzien).


    daar ben ik het mee eens, maar het hoeft van mij ook niet meteen een relatie te worden, ik wil hem gewoon beter leren kennen en vrienden worden ofzo! een relatie hoeft van mij echt niet meteen, het zou leuk zijn dat geef ik toe, maar zoals jij al zegt zit er geen toekomst in! =)
    anyway hij hoefde vanavond weer niet te werken! - -´


    dream, dare, fly!

    en toen was ik weer thuis!
    de laatste 3 dagen waren het allerleukste, ik heb echt hele gesprekken met hem gehad en hij is vet schattig en lief!
    en het afscheid was dus echt totaal niet cool! --'
    mjah...
    het was in iedergeval super leuk en ik sta nog op de foto met hem! ^^


    dream, dare, fly!