• Jaman,
    Ik, Jolien the queen (nerd), is big fan van Alexander Rybak. Maar hij heeft dus twee nieuwe liedjes, een muzikaal en één met zang, dus ik snel luisteren. Haha, dat met stem is zooooo droog, eigenlijk best wel slecht, maar dat liedje is dus echt zo grappig. :'D
    500 Miles
    Ligt het aan mij of ken ik dat droog liedje ergens van? :'D

    Sorry Jolien maar ik vind hem echt slecht. :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Sorry Jolien maar ik vind hem echt slecht. :X

    Ja dat zei ik toch al, het is een slecht liedje, ik krijg er gewoon de slappe lach van. :')
    Nu zal hij toch wel met een extra trouwring moeten komen heur, anders wil ik niet meer. - arro -

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja dat zei ik toch al, het is een slecht liedje, ik krijg er gewoon de slappe lach van. :')
    Nu zal hij toch wel met een extra trouwring moeten komen heur, anders wil ik niet meer. - arro -

    ._. Omygawd, vind je 2 trouwringen genoeg? Pff, na dit slechte lied vind ik dat hij je wel meot overladen met trouwringen en chocola.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    ._. Omygawd, vind je 2 trouwringen genoeg? Pff, na dit slechte lied vind ik dat hij je wel meot overladen met trouwringen en chocola.

    En waterijsjes. _O_
    Met dat liedje heeft hij heel veel goed te maken. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    En waterijsjes. _O_
    Met dat liedje heeft hij heel veel goed te maken. :'D

    Én chips =] En je moet een eigen villa van 'm krijgen ._. Tja, had hij dat slechte lied maar niet moeten maken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zo erg is het toch niet. ;x

    Me likes it.