• Ik kocht gister een tas in Rotterdam. In een klein aziatisch winkeltje achter het 'Westin hotel' waar ik beide trouwens helemaal verliefd op ben :').

    Maar dus die tas. Ik vond hem heel erg stoer. Gewoon een groene (legerkleur) tas met daarop het hoofd van een of andere regeringsleider. Dus ik kom daar vandaag mee thuis. Kom ik erachter, dat die dude die op de tas is, zowat de aziatische Hitler is. o,O


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is nu eens iets dat mij niet zou overkomen.
    Ik zou er gewoon mee blijven rondlopen..
    Of naai er een slakje op.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat weet ik dus niet .. Want ik vind de tas zelf heel erg mooi. Maar ik bedoel hoeveel mensen zullen helemaal over de rooie gaan als ik met een tas van Hitler rond ga lopen, in feite het zelfde. >.< Dus.. ik weet niet. Dadelijk word ik in elkaar geslagen door een groep japaners, dan heb ik wel een probleem ofzo :Y)

    Nee, Mao was eerder een Fidel Castro dan een Adolf Hitler. Gewoon, een dictator...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    KirstenSnaps schreef:
    Mao Zedong o,O Die dude is echt eng!
    @ KikaRareShite, bij wijze van. Hij had een beetje de zelfde kenmerkende eigenschappen denk ik.

    Mao Zedong Oo
    Oeh.. :']


    No growth of the heart is ever a waste