• Dudes, vandaag was mijn laatste lesdag, ja wees maar jaloers - grapjuh (:, dus waarom ga je onder biologie dan niet pannenkoeken bakken met een gasbrander?
    Tja, onze biologie leraar kwam der mee, dus toen gingen we pannenkoeken bakken. Toen gingen we een Pannenkoek á la Barbara maken, nou geloof me. Je betaalt me ervoor om het niet te bakken, hij was smerig en dik. Dus ik zat gelijk vol, geen goede actie Barbara. :Y)

    En, wat hebben jullie gedaan op school vandaag? (voor de mensen die nog school hebben(nerd))

    Pannenkoeken gebakken met verzorging.
    Flim kijken spellen doen en chips eten onder techniek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toetsen gemaakt, Naar saaie verhalen van de leraar geluisterd standaard dus Saaaiii :S


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Niks, want ik had geen school. ;D

    Ik heb geen school meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    hihi ik hoefde alleen toets frans te maken daarna boeken inleveren,, en toen ging ik langs oude school mijn vriendinnetjuh merel opzoeken:D:D [/ ben maand geleden ofzo naar andere school overgestapt ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ben ik de enigste die nog les heeft hier xD
    Ik heb tot en met volgende week een donderdag nog les O_o


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Een toets van Frans gemaakt, mijn tekening voor tekenen eindelijk afgemaakt, een voorkant van je eigen tijdschrift gemaakt voor Nederlands, en een 6.8 teruggekregen voor Engels. Maar dat was ook het enige voor Engels, want daarna mochten we gaan. Ik was kwart voor 12 uit.
    (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn pw's opgehaald ;']


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Blondine schreef:
    Een toets van Frans gemaakt, mijn tekening voor tekenen eindelijk afgemaakt, een voorkant van je eigen tijdschrift gemaakt voor Nederlands, en een 6.8 teruggekregen voor Engels. Maar dat was ook het enige voor Engels, want daarna mochten we gaan. Ik was kwart voor 12 uit.
    (nerd)

    Ik heb vandaag een 2 en een 4 voor duits gehaald en een 4 voor natuur en scheikunde(A)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    =.= Frans ingehaald, de nieuwe muggen ontvangen en les gehad.


    You move me ......... Kurt

    Persoonlijk verslag over uitwisseling bij Nederlands, afronding hoofdstuk Engels, niks bij Duits behalve slapen en kloten, kloten bij techniek en luisteren naar presentaties bij ak.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Herkansing gemaakt, verbandleer-lijst ingeleverd en medisch rekenen toets gemaakt en een 8 gehaald. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Repetitie wiskunde. :'D
    Morgen nog alleen Frans, en dan heb ikke vakantie.(yeah)


    ok

    Ik heb geen school meer dus,,niks (nerd)


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ben vrij.


    We can only learn to love by loving.