• Waar moet ik nu beginnen..
    Dus, ik heb iets héél, héél, héél, héél, héél,[..] ergs gedaan. Maar toen ik op dat moment dat gedaan had, had ik het gevoel dat er iemand bij me stond. En dacht ik meteen aan mijn opa -die drie jaar geleden gestorven is- die mij een preek aan het geven was, over het gene wat ik gedaan had. In gedachten was ik daar dus tegen aan het babbelen en weet zeker dat ik tegen mijn opa aan het babbelen was, ook al is hij niet meer. Maar goed, nu.. een maand geleden is het uitgelekt, wat ik gedaan had en zijn mijn ouders heel kwaad op me. Ik heb.. een beetje.. de waarheid verteld en toen vertelde mijn ma het volgende: "Dus daarom had ik die droom?! Ik droomde dat jij met een oudere man in de veranda stond en ik was zéér kwaad, maar waarom wist ik niet."
    Wat ik weet is dat mijn moeder met overledenen kan communiceren in haar slaap. Dus.. Is het nu gek als ik denk dat mijn opa het aan haar verteld heeft? Want dit is niet de eerste keer dat ik het gevoel had dat mijn opa me aan het waarschuwen was en een paar weken later mijn mama dat droomt over het gene wat ik mispeuter.
    -word beetje bang-


    You'll never dream alone. <3

    Misschien kan dat wel, ja. Het lijkt mij ook heel eng. Vraag het anders eens aan je moeder ofzo? Dan weet je het tenminste zeker ;]

    xMAGNIFICENT schreef:
    Misschien kan dat wel, ja. Het lijkt mij ook heel eng. Vraag het anders eens aan je moeder ofzo? Dan weet je het tenminste zeker ;]

    Alsof mijn moeder daar eerlijk antwoord op zal geven. >,< Ik weet alleen dat ze vaak met overledenen communiceert. Bijvoorbeeld; toen mijn tante overleed kwam die ook naar haar toe in haar slaap en toen ze wakker werd dacht ze dat ze gewoon en nachtmerrie had. Maar toen mijn nicht belde bleek toch dat ze die nacht gestorven was. En nu vind ik het kut dat ze met die mensen kan communiceren, want ik kan niets meer mispeuteren of ze droomt het al. >__<


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Alsof mijn moeder daar eerlijk antwoord op zal geven. >,< Ik weet alleen dat ze vaak met overledenen communiceert. Bijvoorbeeld; toen mijn tante overleed kwam die ook naar haar toe in haar slaap en toen ze wakker werd dacht ze dat ze gewoon en nachtmerrie had. Maar toen mijn nicht belde bleek toch dat ze die nacht gestorven was. En nu vind ik het kut dat ze met die mensen kan communiceren, want ik kan niets meer mispeuteren of ze droomt het al. >__<

    Dat kun jij alleen weten, ik ken je moeder niet :X Mijne zou dat wel doen....
    Maar; ik vind het heel moeilijk om je hiermee te helpen, omdat ik er zelf geen ervaring mee heb. Of, kun je niet tegen je opa zeggen dat je het niet leuk vind ofzo? [/ik zeg ook maar wat]

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Dat kun jij alleen weten, ik ken je moeder niet :X Mijne zou dat wel doen....
    Maar; ik vind het heel moeilijk om je hiermee te helpen, omdat ik er zelf geen ervaring mee heb. Of, kun je niet tegen je opa zeggen dat je het niet leuk vind ofzo? [/ik zeg ook maar wat]

    Ik zou dat heel graag zeggen, maar weetje eigenlijk wat het rare is? Mijn opa is Filipijns en al het gene wat ik hem hoor zeggen is nederlands. Dat klopt toch niet.
    Ik zou ook super graag aan hem willen vertellen dat hij dat niet hoeft te zeggen, maar hoe communiceer je met zo'n dode. -behalve geesten oproepen, want dat is eng-
    Soms heb ik niet eens door dat ik mijn opa hoor en denk ik gewoon dat het een droom is, terwijl ik na een nachtje slapen weet dat het echt was. 0o


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Ik zou dat heel graag zeggen, maar weetje eigenlijk wat het rare is? Mijn opa is Filipijns en al het gene wat ik hem hoor zeggen is nederlands. Dat klopt toch niet.
    Ik zou ook super graag aan hem willen vertellen dat hij dat niet hoeft te zeggen, maar hoe communiceer je met zo'n dode. -behalve geesten oproepen, want dat is eng-
    Soms heb ik niet eens door dat ik mijn opa hoor en denk ik gewoon dat het een droom is, terwijl ik na een nachtje slapen weet dat het echt was. 0o

    Dat is inderdaad raar.
    Ik heb ook wel eens tegen mijn opa's/oma's gepraat. Ik kan ze niet zien; maar op de een of andere manier wist ik zeker dat ze me konden horen. Dus; probeer het gewoon eens ;)
    Misschein praat hij wel helemaal niet terug; maar kan ie je wel horen.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad raar.
    Ik heb ook wel eens tegen mijn opa's/oma's gepraat. Ik kan ze niet zien; maar op de een of andere manier wist ik zeker dat ze me konden horen. Dus; probeer het gewoon eens ;)
    Misschein praat hij wel helemaal niet terug; maar kan ie je wel horen.

    Maar als ik gewoon tegen hem praat dan krijg ik niet het gevoel dat ik tegen hem praat zoals anders. Normaal voel ik hem in mijn buurt. Ik weet niet hoe dat zit, maar ik weet dan gewoon dat hij me ziet. Maar als ik gewoon contact probeer op te zoeken lukt het niet. >,<
    -Jeetje, dit is eng-
    straks weet mijn moeder mijn allergrootste geheim en dat wil ik haar zelf vertellen als ik er klaar voor ben.. En daar ben ik nu bang voor, dat ze dit droomt.


    You'll never dream alone. <3

    Wat eng, vooral dat van je tante. Het moet niet leuk zijn een moeder die droomt wat je fout doet. Ik kan er niet aan denken wat mijn moeder allemaal zou dromen. Nu het kan wel dat je opa het haar vertelt heeft.denk ik.:8


    Everyone smiles in the same language.

    XlaukeX schreef:
    Wat eng, vooral dat van je tante. Het moet niet leuk zijn een moeder die droomt wat je fout doet. Ik kan er niet aan denken wat mijn moeder allemaal zou dromen. Nu het kan wel dat je opa het haar vertelt heeft.denk ik.:8

    Pff, en mijn zus is dan jaloers op mijn moeder haar 'gave'. Maar.. Ik vind het kut. Ze droomt gewoon al mijn negatieve kanten. En alles wat ik goed gedaan heb in mijn leven, waar zij natuurlijk niet bij was, daar droomt ze niet over. Dus denkt ze nu dat ik een kind ben die op het verkeerde pad loopt. En als ik vertel over mijn goede dingen gaat dat zo: 'Hmm.. ja, leuk voor je.'


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat je hebt gedaan :X
    Maar, dat is idd... raar xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat je hebt gedaan :X
    Maar, dat is idd... raar xd

    Eigenlijk.. Heb ik 2 dingen gedaan.
    - Het eerste ben ik eigenlijk niet mee begonnen, maar ik heb het wel toegelaten.
    - En het tweede is zegmaar, enorm veel geld lenen zonder te vragen aan mijn vader en wat inkopen gaan doen. :X En nu steek ik alles op mijn denkbeeldige vrienden en zeg dat ik het van hun gekregen heb.. Maar nu ben ik bang dat ze mijn denkbeeldige vrienden hun ouders willen spreken. Maar dat gaat niet, want die vrienden bestaan niet! O__O


    You'll never dream alone. <3