• I hang my hopes out on the line,
    ooooo-ooooo,
    will they be ready for you in time?
    If you leave them out too long,
    ooooo-ooooo,
    they'll be withered by the sun.


    Have fun and talk. (cat)

    Marilena schreef:
    Pannekoek!
    Wat heb ik toch met dat woord? =]

    pudding x]

    Marilena schreef:
    Pannekoek!
    Wat heb ik toch met dat woord? =]

    een hele kleffe relatie? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    njaa, niet echt.
    ik heb vandaag gehoord dat m'n vriendje waarschijnlijk niet over gaat. :| dus dat vond ik minder.
    en ik was om 11 uur uit, dat vond ik wel leuk. :>
    jijdan?

    dat is inderdeed niet zo leuk..
    zitten jullie in dezelfde klas of niet? (cat)

    ik heb niet zo veel meegemaakt vandaag, wel weet ik dat ik volgende week pww heb en ik heb der geen zin in.. :Y)
    hihi, =']

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    pudding x]

    kiwi :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    kiwi :Y)

    banaaaan :9~

    Whipple schreef:
    (...)
    dat is inderdeed niet zo leuk..
    zitten jullie in dezelfde klas of niet? (cat)

    ik heb niet zo veel meegemaakt vandaag, wel weet ik dat ik volgende week pww heb en ik heb der geen zin in.. :Y)
    hihi, =']

    nee, hij zit in de vierde. ik zit in de derde. dan zou ik volgend jaar waarschijnlijk bij hem in de klas komen.. maar daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk. :8 dan zie je elkaar té vaak en da's ook niet goed.
    maar volgende week heb ik geen les meer. :9~ en dan zit jij nog toetsen te maken! dat vind ik niet echt eerlijk eigenlijk.. <_<


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    banaaaan :9~

    citroen (baby)

    Hier ben ik weer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    goedendag :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    nee, hij zit in de vierde. ik zit in de derde. dan zou ik volgend jaar waarschijnlijk bij hem in de klas komen.. maar daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk. :8 dan zie je elkaar té vaak en da's ook niet goed.
    maar volgende week heb ik geen les meer. :9~ en dan zit jij nog toetsen te maken! dat vind ik niet echt eerlijk eigenlijk.. <_<


    nee, volgens mij is dat ook niet leuk. Weetje dan zie je elkaar volgens mij bijna iedere minuut... das niet goed.. (A) denk ik, -kan eigenlijk hier geen mening overhebben, want heeft geen ervaring hier mee ^^-
    Btw. vraagje.. hoe kom je met iemand in contact die je een keer gezien hebt, en wel leuk vond zegmaar, maar als die niet op je school zit.. zeg maar..? (cat)
    ,,,Ik vind dat ook niet eerlijk.. :'D
    ik ga ze aanklagen :Y)
    ik wil ook al vakantie dan hebben (A)

    hello Camille n_n

    Naoom heb je nog gezongen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    (...)
    citroen (baby)

    chocolade.

    En hoi Camille n.n

    Whipple schreef:
    (...)

    nee, volgens mij is dat ook niet leuk. Weetje dan zie je elkaar volgens mij bijna iedere minuut... das niet goed.. (A) denk ik, -kan eigenlijk hier geen mening overhebben, want heeft geen ervaring hier mee ^^-
    Btw. vraagje.. hoe kom je met iemand in contact die je een keer gezien hebt, en wel leuk vond zegmaar, maar als die niet op je school zit.. zeg maar..? (cat)
    ,,,Ik vind dat ook niet eerlijk.. :'D
    ik ga ze aanklagen :Y)
    ik wil ook al vakantie dan hebben (A)

    want kijk, dan zie je hem met allemaal meisjes praten en ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus da's niet goed voor mij. :X
    nou, weet je z'n naam? zoja, dan kun je hyven en hem zo toevoegen. dan kun je kwekken en dan komt misschien van het een het ander? (krul)
    en ik ben ook aan vakantie toe. gosh, echt wel. ik kan echt niet wachten. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.