• I hang my hopes out on the line,
    ooooo-ooooo,
    will they be ready for you in time?
    If you leave them out too long,
    ooooo-ooooo,
    they'll be withered by the sun.


    Have fun and talk. (cat)

    ben zenuwachtig voor het gesprek :X


    -

    Waarom een half jaar?
    Ja bij ons ook. Nu moet je weer kiezen welke richting je wil doen. En dat is zo vervelend want ik weet het nog niet zo goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    het gaat niet om fb .. maar voor sommigen wel :Y)


    -

    Relax, het komt wel goed.
    Erger dan mijn Frans mondeling zal het wel niet zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb je het op mij ofzo?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    een half jaar omdat mijn coach mij nog zo jong vind (ben 16) en niet een sterk genoeg persoon vind om als leidster op een kinderdagverblijf te zijn. ik gedraag me namelijk ook jonger dan ik ben :') en dat halfjaar ben ik dan alleen, want nu zit ik bij vriendin van me in de klas en die beschermt me heel goed tegen anderen zegmaar maar dat moet ik nu dus alleen doen :')

    je weet dus nog niet zo goed wat voor opleiding je wil gaan doen?


    -

    hahaha, nou dat weet ik niet hoor.
    voor nederlands word ik ook nog beoordeeld op hoe ik spreek, en ik ben heeeel erg verkouden (komt door hooikoorts) en ben dus soms niet echt verstaanbaar x'D


    -

    en nee, ik heb het niet over jou.
    maar sommige gaan expres veel spammen zodat ze veel fb krijgen en dat vinden ze dan cool ofso :')


    -

    Ja, en dat is wel vervelend. Want tegen 1 juli moet ik beslissen. Ik weet wel wat ik zou willen doen. Maar het hangt van mijn punten af en of ik zou moeten blijven zitten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ja dat is wel zo, heb je zelf wel goed gevoel over je examens dan ?
    en wat wil je gaan doen dan.


    -

    Nee, niet over alles. Het was heel moeilijk deze keer. Maar waarschijnlijk mag ik wel over. Maar als ik Latijn-Wetenschappen ga doen, en dat zou ik dus graag willen doen, denken ze dat ik het vijfde jaar opnieuw moet doen en dan ineens naar een andere richting. En ja. Ik maak mij daar dan een hele tijd zorgen over en begin ik te veel na te denken. Irritant soms. Maarja, ikw eet niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wat houd Latijn-Wetenschappen in dan, klinkt moeilijk :')
    maar waarom zou je het 5e jaar over moeten doen en dan naar een andere richting gaan ..


    -

    omgggggggggggggggggg
    nog een kwartier :X


    -

    Dan ligt vooral de moeilijkheid in Latijn, dat ik dan zal krijgen als een van mijn hoofdvakken, en Wetenschappelijke vakken zoals, Biologie, Fysica en Chemie.
    Omdat ze denken dat ik het niet zou aankunnen. En mijn punten niet goed zullen zijn. ><
    Niet dat ze dat al weten ofzo.
    Ze wilden altijd al dat ik naar de Moderne gingen en dus iets anders zou doen dan Latijn. Omdat ze dachten dat ik het telkens niet zou aankunnen. Wat dus niet het geval was. Tot nu toe.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Stressy?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker