• Hi,
    Ik en 2 andere vriendinnen zijn bevriend met iemand. Nou, zij is ongeloooovelijk irritant. Nou, wat doet ze dan? Helemaal niks. Dat is het hem nou juist. Zij is zo verlegen. Niet normaal. Ze zegt geen woord. Helemaal niks. Wij lopen bijv. in de grote pauze naar buiten en ineens is ze weg. Ze zegt dus niks. Maar zowieso, in de klas ofzo zegt ze ook niks. Nog een voorbeeld; wij stonden in de pauze een keer buiten, en die 'vriendin' was alweer zoek. Wij helemaal zeggen van ja waar is ze nou enzo. Ik draai me om. Guess what. Staat ze daar gewoon. Waar de fock slaat dat op. Like, je kan dan toch wel gewoon zeggen 'ja hier ben ik' ofzo.
    We gaan ook op vakantie. Met z'n drieen. Dus niet die ene erbij. Wij zijn daar aan over aan het overleggen, zegt ze ineenkeer 'in de eerste week kan ik ook wel'. Gaat zij mee dan? Neeeeeeee. Zij doet geen fuck om ook maar iets te organiseren en mee te denken. Hetzelfde als met het stagelopen. Ik en Danyel zijn ons dood aan het zoeken voor zo'n stageplek. En zij gaat het ook vanuit dat zij meemag. Nu hebben wij dus wat overlegd met onze mentor, dat wij mee kunnen helpen met de sportdag van de 1e klassers. Die 'vriendin' had nog niks. En weetje wat die mentor zegt? :'Je kan wel met Annemiek en Danyel mee.' Dat vinden wij dus echt kut. Wij willen dat echt niet. Maar dat is morgen al.
    Dus, hoe moeten wij haar duidelijk maken dat ze onze vriendin niet meer is. Haar negeren is geen optie. Doen we, maar ze begrijpt het volgens mij niet helemaal. Recht in haar gezicht zeggen is ook zo..hard. Dus, andere tips?
    -x-


    OPGELOST KIDDO'S


    I'd rather go naked than wear fur.

    Probeer een gesprek met haar aan te gaan over haar gedrag, en dat ze zelf ook wel wat kan doen! gewoon suptiel. en niet ogh trek je bek open ;) Nee gewoon in eens een gesprek er over beginen en waarom ze zoo stil is ;)


    Some angels have no wings.

    Sommige mensen hebben een reden om verlegen te zijn, Djeez om dan meteen zo te doen vind ik een beetje, jij weet niet waarom ze zo is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zeggen wat je hier heb gezecht(meschien iets milder) en zeggen dat als het niet verandert ze jullie vriendin niet meer is.
    meschien helpt het


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Vraag het eens aan haar waarom ze zo is...

    Hush schreef:
    Sommige mensen hebben een reden om verlegen te zijn, Djeez om dan meteen zo te doen vind ik een beetje, jij weet niet waarom ze zo is.

    Als er de hele tijd iemand bij je zit/staat achterna loopt en niks zegt, is dat echt heel ergerlijk hoor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Als er de hele tijd iemand bij je zit/staat achterna loopt en niks zegt, is dat echt heel ergerlijk hoor.

    Dat kan ik me voorstellen, maar ik blijf erbij, je weet niet waaorm ze zo doet, mensen zijn verlegen om een reden. Iedereen heeft een reden, je zal het toch neit leuk vinden als je ineens achter de reden komt en je haar doodleuk hebt gezegd dat ze op kan flikkeren, ik vind het een beetje harteloos.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dat kan ik me voorstellen, maar ik blijf erbij, je weet niet waaorm ze zo doet, mensen zijn verlegen om een reden. Iedereen heeft een reden, je zal het toch neit leuk vinden als je ineens achter de reden komt en je haar doodleuk hebt gezegd dat ze op kan flikkeren, ik vind het een beetje harteloos.

    Ik vroeg net aan der waarom ze zo verlegen is. Zegt ze: 'Weet ik niet.' Daar hebben we dan ook niks aan..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Soms weten mensen niet waarom ze zoo verlegen zijn, het zit in je karakter ;)


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    Soms weten mensen niet waarom ze zoo verlegen zijn, het zit in je karakter ;)
    velegen oko maar om helemaal niks te zeggen, sorry maar dat klopt niet helemaal. ik dank dat ze eens met iemand moet praten hier over, want dit is niet normaal. hoe zou ze dat later dan moeten doen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb ook zo'n 'vriendin' ik kom totaal niet met haar overeen! maar een van mijn vriendinnen wel. Maar ze is zo betwetterig. Echt een Nerd. en ik heb dan zo iets van flikker toch een eind op. Waar bemoei je, je in hemelsnaam mee?:S -maar ja, ze is dus totaal niet verlegen.- Maar in iedereen geval veel succes met dit probleem.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hush schreef:
    Sommige mensen hebben een reden om verlegen te zijn, Djeez om dan meteen zo te doen vind ik een beetje, jij weet niet waarom ze zo is.


    None but ourselves can free our minds.

    Vraag het haar gewoon. Of het kan misschien ook zijn dat ze zich onzeker bij jullie voelt, en dat ze daarom zo stiller is.

    misschien dat het een optie is om haar te helpen van haar verlegenheid af te komen. ik ben zelf ook heel erg verlegen en ik zit er zelf best wel erg mee. zelf bij mijn vriendinnen ben ik best stil. het is echt niet leuk en misschien is ze wel hartstikke leuk als jullie haar helpen wat meer zelfvertrouwen te krijgen ;)
    Xx.


    She said: I gotta find out for myself

    Ik denk toch haar ermee confronteren?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien moet je eerst vragen waarom ze verlegen is, en haar overal meer bij betrekken, vragen stellen enzo, als je dat nog niet doet tenminste. En als dat niet helpt, haar gewoon eerlijk zeggen, anders ga je haar aan het lijntje houden en dat is voor niemand leuk.