• Halloo allemaal!

    Ja de vakantie tijd komt eraan, en mijn vakantiebaan, en vakantie. Daarom zoek ik Mede-DJ's voor mijn Quizlet Radio!
    Dan ga jij, net zoals mij de radio presenteren.
    Kondig liedjes aan, doe het weer en verzin je eigen wedstrijden! ect!
    Iedereen mag meedoen, ook al heb je geen radio talent!
    Wat moet hebben?
    -Een goede microfoon
    -Een radio programma (ik kan je er een sturen, en eventueel uitleg geven) zoals: Winamp met shoutcast, SAM Broadcaster (Dat gebruik ik, deze kan ik je ook sturen), of Virtual DJ.
    -Een klein beetje lef! (Mijn eerste keer op de radio was ook erg. Niks aan de hand.)
    -(eventueel) Een programma waarmee ik je computer op afstand kan overnemen om het radio programma uit te leggen! (Het programma Teamvieuwer)
    -Veel liedjes op je computer! En goede en lekkere muziek!

    Heb jij dit? (of nog net niet) Doe dan mee!

    Bij veel inschrijvingen maak ik kwalificatie rondes. Dan mag je 1 avond(of paar uur) quizlet radio doen.
    Ik beoordeel je, en bij veel inschrijvingen zullen er mensen afvallen.

    Wanneer je gaat draaien voor de radio, bepaal je zelf in overleg met mij.

    Wie doet er mee?:
    -Vleermuisjeh
    -
    Succes, Rick(juh)
    Er zal een nieuw topic gemaakt worden als ik weet wie wanneer gaat draaien voor de radio!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik had een goede microfoon maar die is weg ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik doe niet mee, niet voor mij weggelegd. Maar wel een leuk idee!! En iedereen die mee doet, succes!
    :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    IKKE IK HEb audio in me laptop zelf ziten :P


    Some angels have no wings.

    ik wil best mee doen maar de laptop gaat vast lopen als ik de microfoon ga gebruiken en als ik heb gebruikd heb is die zo traag end at wil ik niet dus ik doe niet mee :)

    Het s een leuk idee maar ik ben daar te hyper voor. + mijn ouiders denken al dat ik gek ben dus wat als ze me horen he dan denken ze dat ik een schizofreen ben fze


    We can only learn to love by loving.

    het lijk me wel leuk denk ik,,
    maar het is niks voor mij,, en ik heb niet zoveel liedjes:O en ik lach heel veel als ik zenuwachtig ben en en en door zoiets wordt ik dat,, dus dan lig ik straks helemaal in een deuk voor dat ding >< dus nee dankje >.<


    Nvt

    Ik heb geen microfoon :X


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou wel willen meedoen, maar, helaas heb ik dus géén radioprogramma ding >.< én ik weet dus niet of mijn microfoon zo geweldig is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou graag willen meedoen, maar ik heb geen goede microfoon, eigelijk helemaal niet.

    Lijkt me heel gaaf. Maar ik heb geen microfoon. Maar ik wens iedereen die meedoet succes. het is wel heel gaaf! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn Mic doet het niet -.-"
    En mn ouders willen dat niet dan gaan ze denken "wat steekt lien uit?!"

    boeiah ik zal melden als ik een nieuwe mic heb X'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    weet je ik ga nu testen met de oude mic xd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    lol xD ik heb niks van dat allees xD
    Behalve Lef^^


    Your Butt is Mine!

    Hahahahaha, ik heb een micro. Maar eh, zet mij achter de micro en niemand luistert meer, ik zet heel de boel compleet op stelten zonder het zelf door te hebben. :'D

    Ik heb wel een paar dingen, maar mijn pc blokt om de minuut, dus is dat ook weer niet handig. ><


    You'll never dream alone. <3