• Jaman,
    ik en nog enkele vriendinnen gingen vandaag de stad in na school omdat een vriendin nog iets moest hebben. Hadden we eerst lekker een uur in een winkel gestaan voor dat ene x.x We lagen wel plat van het lachen, maar dat ter zijde, had ze eindelijk gekozen [/ik schaamde me dood want ik had iets laten vallen] gingen we naar buiten waarna we nog een half uur, driekwartier in een schoenenwinkel hebben gezeten om enkel wat hakken te passen, dát was dus wel lachen en ook wel fun =']
    Nou ja, dit heeft eigenlijk alles behalve met de titel te maken, dus to the point ermee.
    Ik en die ene vriendin dan stonden te wachten op haar vriendje en tot het tijd was dat ik mijn bus moest hebben, dus wij staan daar gewoon wat te praten loopt er een groepje voorbij, zien we opeens twee handen voor ons neus die eens effe gingen klappen x.x Natuurlijk verschoten wij ik weet niet hoe hard en toen gingen we plat =3

    En ja ik vond dat ik dat wel lekker mocht delen met jullie. =']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I don't get it.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    I don't get it.


    het gaat vooral over dat laatste x.x
    Like, iemand dat we totaal niet kennen gaat eens lekker voor ons in zijn handen klappen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Muhahah!
    (nerd)


    .

    Hahaaaaa :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Haha :'D