• Ja jongens:
    1, ik moet 1.00 boete betalen voor mijn engelse boeken (de rest zal ook wel duur zijn)
    2, ik ben vandaag gestoken door een beest, doet pijn!
    3, iedereen beukt maar tegen mij aan, dus ik zit onder de schramen.
    en dan nog het enige lichtpuntje :
    franse so's : 8.7 & 9.6 en ENGELSE REPETITIE: 8.3, en dat is heel goed van mij (A)'

    en nu mogen jullie zeuren.

    Vandaag onvoldoende gehaalt voor Nask. Niet een ramp, het was maar een 5. En ik word verkouden. Gevolg: koppijn, loopneus en chagrijnig. o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Morgen 4 toetsen, heb heb maar 4 uur les. dus elke les een heerlijke toets >< donderdag een toets van ongeveer 4 uur, plus nog eentoets war je 10 hoofdstukken voor moet leren, en vrijdag ook weer een toets, fijn voor je 1 na laatste lesweek. En ik moet élke avond helpen bij de zwemvierdaagse in Voorthuizen en volgende week in Barneveld. GREAT><"


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (: Ghee, ik heb vandaag me laatste examen gehad. Dus ik zit tot maandag thuis en dinsdag moet ik mijn rapport gaan halen. Vanaf dan begint de 'échte' vakantie


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik werd eruit gezet bij Grieks samen met Laura en Violette!
    Maar dat is meer een lichtpuntje dan een negatief punt.
    En verder was mijn dag goed. Ik had zelfs een 7.5 voor mijn Nederlandse fictiemap!


    rules don't stop me

    Deliverance schreef:
    Ik ben vandaag 3x uit het rhonrad gevallen en dat deed Auw met een hoofdletter A. Het doet me nog steeds pijn :'(

    HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA. Amg sorry Julia :X Ik heb vandaag ruzie gekregen met mn bf. :]


    You move me ......... Kurt

    Ik heb vandaag alleen maar geluk gehad. :}


    -

    ILoveEsmee schreef:
    ik had vandaag musical en

    Had vandaag voor het eerst make-up op voor de musical.
    we zongen te snel bij de musical
    ik ben heel boos op een klasgenoot van mij
    en mensen noemen me een gothic omdat ik zwart nagellak op heb -- terwijl ik gewoon een normale/gekke meid ben met bruin haar ==


    Op wie ben je boos? (ja ik mag dat vragen want ik ben ook een klasgenoot)


    -

    heb het vandaag uitgemaakt met mijn exvriendje.


    -

    Ik heb glas op mijn been gehad en het bloed gutste eruit? Op mijn verjaardag dan nog wel.

    ParodyOnLife schreef:
    Ik heb glas op mijn been gehad en het bloed gutste eruit? Op mijn verjaardag dan nog wel.

    Aggosie, sterkte en nog een fijne verjaardag (:

    viedeogame schreef:
    heb het vandaag uitgemaakt met mijn exvriendje.

    Sterkte <3

    Broadway schreef:
    (...)
    Aggosie, sterkte en nog een fijne verjaardag (:

    Bedankt 8D

    2Krull4U schreef:
    Ik moet naar school, waar ik niks te doen heb want de toetsen zijn al geweest, en ik moet iets voor school doen. Hoe scheef is dat?

    Enorm scheef. :Y)