Nou, 'k heb voor bijna een jaar al een goede internetvriendin uit New York. Zelf is ze anderhalfjaartje ouder dan mij wat maakt dat ze nu 19 is en in september 20 wordt^^.
We zijn heel goed bevriend eigenlijk en kunnnen alles tegen elkaar vertellen.
Maar nu stuurde ze ineens dat ze nog wat geld had en ze deze vakantie op reis was. Dus ik mooi geantwoord van 'genoeg landen om uit te kiezen, denk erover na naar welk land je eerst zou willen gaan^^'. Antwoordde ze blijkbaar (nog geen tien minuten geleden, en het is daar nog maar 10 's morgens ) dat ze wel naar België wilde komen. Heel lief van haar en al, maar wat verwacht die nu? 'k kan ook niet zomaar tegen mijn moeder zeggen van 'ja mam, er blijft iemand uit Amerika hier slapen, hoop dat je het niet erg vind' Mijn moeder klaagt sowieso al over het feit dat ik te veel op de computer zit, maar dit
Had eigenlijk echt niet verwacht dat ze dat zou voorstellen! 't zou wel leuk zijn enerzijds, maar anderzijds zie ik het helemaal níet zitten!
Maar hoe moet ik dat haar vertellen?
Of hoe zou ik m'n moeder al kunnen vertellen dat er gewoon iemand van internet komt?
If you had never come out of the blue, I would've stay