• Nou, 'k heb voor bijna een jaar al een goede internetvriendin uit New York. Zelf is ze anderhalfjaartje ouder dan mij wat maakt dat ze nu 19 is en in september 20 wordt^^.
    We zijn heel goed bevriend eigenlijk en kunnnen alles tegen elkaar vertellen.
    Maar nu stuurde ze ineens dat ze nog wat geld had en ze deze vakantie op reis was. Dus ik mooi geantwoord van 'genoeg landen om uit te kiezen, denk erover na naar welk land je eerst zou willen gaan^^'. Antwoordde ze blijkbaar (nog geen tien minuten geleden, en het is daar nog maar 10 's morgens o.O) dat ze wel naar België wilde komen. Heel lief van haar en al, maar wat verwacht die nu? 'k kan ook niet zomaar tegen mijn moeder zeggen van 'ja mam, er blijft iemand uit Amerika hier slapen, hoop dat je het niet erg vind' o.O Mijn moeder klaagt sowieso al over het feit dat ik te veel op de computer zit, maar dit o.O
    Had eigenlijk echt niet verwacht dat ze dat zou voorstellen! 't zou wel leuk zijn enerzijds, maar anderzijds zie ik het helemaal níet zitten!
    Maar hoe moet ik dat haar vertellen?
    Of hoe zou ik m'n moeder al kunnen vertellen dat er gewoon iemand van internet komt? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je kan haar toch ook ergens in je woonplaats meeten? Dan gaat ze daar ergens slapen, en dan meet je haar op een plek waar het veilig is ofzo? Nouja ik weet niet echt 'fzo, ben ook heel slecht in om dat te vertellen. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik woon zelf in Suriname en ik kende Hopeless ook alleen maar via internet. In April ben ik op Vakantie naar Nederland geweest en ben ik gewoon bij haar blijven logeren :'). Maar je kan ook gewoon tegen dat meisje zeggen hoe het zit. Maar je moet het wel rustig doen, anders kan ze gaan denken dat je haar neit Wilt.


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Ik woon zelf in Suriname en ik kende Hopeless ook alleen maar via internet. In April ben ik op Vakantie naar Nederland geweest en ben ik gewoon bij haar blijven logeren :'). Maar je kan ook gewoon tegen dat meisje zeggen hoe het zit. Maar je moet het wel rustig doen, anders kan ze gaan denken dat je haar neit Wilt.
    Ja maar daar noem je ook iemand die heel erg lief en betrouwbaar is ^^.

    Nou uhm Mel ik zou uhm. Geen idee eigenlijk. Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was. En als jij niet wilt, nou helaas. Dan leg je dat gewoon heel eerlijk uit, dat je daar niet goed in bent. Met vreemden afspreken of dat je heel erg verlegen word dan en je daar ongemakkelijk onder voelt ofzo. Of zoals hierboven al voorgesteld is, dat ze in een hotel slaapt ofzo. Dat je afspreekt, kijkt hoe het gaat. Dan kun je altijd nog zien of je haar mee naar huis neemt om haar voor te stellen aan je ouders ofzo.
    Maar wel ontzettend tof van der dat ze zomaar langs wil komen, zie je maar weer wat je voor haar betekent!


    Wie du mir, so ich dir.

    Expression schreef:
    Ik woon zelf in Suriname en ik kende Hopeless ook alleen maar via internet. In April ben ik op Vakantie naar Nederland geweest en ben ik gewoon bij haar blijven logeren :'). Maar je kan ook gewoon tegen dat meisje zeggen hoe het zit. Maar je moet het wel rustig doen, anders kan ze gaan denken dat je haar neit Wilt.
    Idd. Maar dat van ons heb ik op een rare manier aan mijn ouders vertelt, dankzij ons verhaal.
    Maar, ik denk dat je het gewoon je ouders moet vertellen. Hoe raar het ook zal klinken als je ze opeens vertelt; 'Ja een vriendin uit Amerika wilt deze zomer komen logeren.' Dus doe het subtiel :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Idd. Maar dat van ons heb ik op een rare manier aan mijn ouders vertelt, dankzij ons verhaal.
    Maar, ik denk dat je het gewoon je ouders moet vertellen. Hoe raar het ook zal klinken als je ze opeens vertelt; 'Ja een vriendin uit Amerika wilt deze zomer komen logeren.' Dus doe het subtiel :p

    Ik had ze wijsgemaakt dat je een hele goeie vriendin van Naomi was [in Nederland], hoewel je haar niet eens echt kende :X

    OnTopic: Ik ben het ook met Hopeless eens, je kan het ook gewoon vertellen, wel voorzichtig of verzin er een smoes bij [dan moet je die ook aan je vriendin vertellen zodat het niet misgaat] iig succes :')


    Get back motherfuckerz'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou uhm Mel ik zou uhm. Geen idee eigenlijk. Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was. En als jij niet wilt, nou helaas. Dan leg je dat gewoon heel eerlijk uit, dat je daar niet goed in bent. Met vreemden afspreken of dat je heel erg verlegen word dan en je daar ongemakkelijk onder voelt ofzo. Of zoals hierboven al voorgesteld is, dat ze in een hotel slaapt ofzo. Dat je afspreekt, kijkt hoe het gaat. Dan kun je altijd nog zien of je haar mee naar huis neemt om haar voor te stellen aan je ouders ofzo.
    Maar wel ontzettend tof van der dat ze zomaar langs wil komen, zie je maar weer wat je voor haar betekent!

    't is niet dat ik haar niet vertrouw trouwens, heb al honderden filmpjes van haar gezien, en ze heeft speciaal ooit voor mij eens haar kamer gefilmd en er een kort introductieding bij gezegd.
    Maar goed, zelf weet ik echt niet goed wat ik wil denk ik. En ja dan komt er inderdaad ook bij dat ik op die moment superverlegen wordt ><'.
    Ja lief is het wel, maar kwam ook weer lekker onverwachts. Ná, goed 'k zal er nog eens over nadenken..


    If you had never come out of the blue, I would've stay