• Nou, 'k heb voor bijna een jaar al een goede internetvriendin uit New York. Zelf is ze anderhalfjaartje ouder dan mij wat maakt dat ze nu 19 is en in september 20 wordt^^.
    We zijn heel goed bevriend eigenlijk en kunnnen alles tegen elkaar vertellen.
    Maar nu stuurde ze ineens dat ze nog wat geld had en ze deze vakantie op reis was. Dus ik mooi geantwoord van 'genoeg landen om uit te kiezen, denk erover na naar welk land je eerst zou willen gaan^^'. Antwoordde ze blijkbaar (nog geen tien minuten geleden, en het is daar nog maar 10 's morgens o.O) dat ze wel naar België wilde komen. Heel lief van haar en al, maar wat verwacht die nu? 'k kan ook niet zomaar tegen mijn moeder zeggen van 'ja mam, er blijft iemand uit Amerika hier slapen, hoop dat je het niet erg vind' o.O Mijn moeder klaagt sowieso al over het feit dat ik te veel op de computer zit, maar dit o.O
    Had eigenlijk echt niet verwacht dat ze dat zou voorstellen! 't zou wel leuk zijn enerzijds, maar anderzijds zie ik het helemaal níet zitten!
    Maar hoe moet ik dat haar vertellen?
    Of hoe zou ik m'n moeder al kunnen vertellen dat er gewoon iemand van internet komt? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou het onder het avond eten vertellen of als je op de bank zit en dan vertllen wie het is en hoe je haar hebt leren kennen ;) Gewoon het hele verhaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik zou het onder het avond eten vertellen of als je op de bank zit en dan vertllen wie het is en hoe je haar hebt leren kennen ;) Gewoon het hele verhaal.

    Mijn moeder komt dit weekend pas thuis van Cuba :Y).
    En dan is echt íedereen thuis ><'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Decoy schreef:
    Ik zou het onder het avond eten vertellen of als je op de bank zit en dan vertllen wie het is en hoe je haar hebt leren kennen ;) Gewoon het hele verhaal.


    None but ourselves can free our minds.

    zo veel mogelijk over haar vertellen en zorgen dat ze een positieve indruk van haar hebben, en vertellen hoelang je al met haar praat en waar je haar van kent enzo. dan mag het meestal sneller. :)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mijn moeder komt dit weekend pas thuis van Cuba :Y).
    En dan is echt íedereen thuis ><'.

    Ow, dan zal je wel blij wezen dat ze terug is. Naja als iedereen dan thuis is laat je, je moeder eerst even tot rust komen thuis en dan vertel je het haar op een gepast moment en laat je haar het mailtje lezen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ow, dan zal je wel blij wezen dat ze terug is. Naja als iedereen dan thuis is laat je, je moeder eerst even tot rust komen thuis en dan vertel je het haar op een gepast moment en laat je haar het mailtje lezen?


    idd =]


    We can only learn to love by loving.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ow, dan zal je wel blij wezen dat ze terug is. Naja als iedereen dan thuis is laat je, je moeder eerst even tot rust komen thuis en dan vertel je het haar op een gepast moment en laat je haar het mailtje lezen?

    Nou 'k had het juist zo goed om gewoon gezellig met mijn tweelingzus alleen thuis te zijn en pas last hebben van mijn vader na half elf^^. x'D Nou tot rust komen laat ik haar zeker doen, die 's altijd slecht gezind als ze van een reis terugkeert o.O.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk dat je eerst voor je eigen moet uitmaken of je zelf wil dat ze komt. Is het antwoord neen, antwoord haar dat eerlijk dat je liever via internet bevriend wil blijven en niet meer. Je weet tenslotte nooit wie er achter de pc zit aan de overkant. Als het antwoord ja is, vraag het dan een keertje eerlijk en leg alles goed uit, misschien snappen je ouders het wel.


    Tanya is de beste.

    Zeggen dat ze je uitwisslingsstudent is(a). Of gwn zeggen van hey you should visit antwerp, i know a good hotel over there^^';]


    Get outta my head!

    Weetje. Ik denk dat je blij mag zijn dat zei uit Amerika komt,en het wilt doen om je te zien. Ik heb een vriendin die ik al lang ken,uit roemenië,en wij graken gewoon niet bij elkaar ö

    Dus het beste is om gewoon eelrijk tegen je moeder te zijn, en te zeggen dat je haar echt graag wilt zien en dat het echt wel te vertrouwen is. Daar kan ze toch niet zo moeilijk over gaan doen.

    'You can't come becomes my mommy thinks you're a pedophile.'
    Dat begrijpt ze toch wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    x'd ohnee. ='D ma ge kunt die gewoon zegge da da gwoon ni ga bij jullie thuis mda er gwoon geen plaats is en school en blabla MAAR da er in antwerpen hotels like het ibis hotel zijn en da gulle dan nr antwerpen komt ... ? (:
    http://www.ibishotel.com/gb/hotel-1453-ibis-antwerpen-centrum/index.shtml en ge hebt er ook ni in 't centrum ma da's wel het handigst x) omg, das wel zaalig da die nr BE komt, ma ik zou da fxckng raar vinden ;'s

    Gewoon het hele verhaal van haar en jou internet vriendin vertellen. Zodat ze het kan begrijpen en misschien wel toestemd. Dat is veel beter dan een lul verhaal ophangen en dat je moeder er later achterkomt. Ik denk eigenlijk wel dat je moeder het wel 'leuk' vind. Oke,ik ken je moeder dan wel niet, maar in het algemeen hebben moeders daar toch niet op tegen..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    &idk, Victoria was ook compleet anders dan op facebook == maar Debbie en Lise waren even fun xd' dus ik heb totaal geen idee ;s ik help morgen wel een oplossing te zoeken ;')
    EDIT: wilt die deze vakantie komen ? want anders zegtge tog da we die in florida uiteindelijk zijn tegengekomen (;

    Breathless schreef:
    &idk, Victoria was ook compleet anders dan op facebook == maar Debbie en Lise waren even fun xd' dus ik heb totaal geen idee ;s ik help morgen wel een oplossing te zoeken ;')
    EDIT: wilt die deze vakantie komen ? want anders zegtge tog da we die in florida uiteindelijk zijn tegengekomen (;

    Ja die wilt deze vakantie komen ja! En haar school begint terug op de verjaardag van haar moeder, 28 augustus dus.
    Maar toch al bedankt dat je mee een oplossing wilt zoeken^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay