• Ik geloof je niet meer. Vrienden zijn toch geen matennaaiers? Of wel. Heb je het dan niet door hoe boos ik op je ben? Ik praat niet meer met je. Ik heb vrienden zat. Als jij mij zo leuk vind laat het dan op een andere manier blijken dan iets te nakken dat ik ging kopen. Hij past niet bij je. Nu denk ik: ach jongeh rot toch op! Je komt er altijd vanaf met: ''Ooh sorry.'' Maar je excusses is makkelijker gemaakt dan geaccepteerd. Je meent er toch geen bal van.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm zal je dit nou wel doen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En toen was jij kwaad ö?! Hoop dat er niks ergs of kuttigs is gebeurd?


    Wie du mir, so ich dir.

    stelen is dom, ja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PoisonIvy schreef:
    Hm zal je dit nou wel doen?
    Lijkt mij ook niet zo slim, ze zal het zelf wel het beste weten. Ik hou het topic wel beetje in de gaten.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    En toen was jij kwaad ö?! Hoop dat er niks ergs of kuttigs is gebeurd?

    Sorry, ik ben echt even pissig op d'r.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar Renee ik weet ok dat je geen ruzie wil met dr, dus laat dit topic sluiten en praat er gewoon met haar over oke?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Maar Renee ik weet ok dat je geen ruzie wil met dr, dus laat dit topic sluiten en praat er gewoon met haar over oke?

    Boeit me niet als ik ruzie met d'r krijg. Jammer dan voor d'r wat zij deed was haar keus en dit de mijne.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Huh. Ik snap niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik snap het half i think ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik snap het soortvan niet helemaal. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.