• Let’s play a suicide game.
    De hype van het jaar 2010, het spelletje let’s play a suicide game word over de hele wereld op internet gespeeld. Met virtuele poppetjes doe je opdrachten, maar doe je een dingetje verkeerd dan ben je er geweest. Het is nooit iemand gelukt om het hele spel uit te spelen, en de meesten gaat het gewoon om de lol. Maar er komt een keer, op 18 oktober 2010 lukt het Zoë om het hele spel uit te spelen, er is alleen een ding, het spel is er niet voor gemaakt om het er levend van af te brengen. Zo gouw Zoë haar virtuele poppetje laat verdwijnen op de eindbestemming is het doel van het spel er niet meer. Het doel is suicide, en er is nog enkel een persoon die daarvoor kan zorgen. 2 dagen later is Zoë er niet meer, de kranten staan er vol mee. Het spel Let’s play a suicide game is levensgevaarlijk.

    Of

    Let’s play a suicide game, mensen starten het spel alleen al op om een oude man deze woorden te horen zeggen. 2010 staat om het spel heen, jongens en meisjes over de hele wereld spelen het spel samen, ze maken hun evenbeeld en doen opdrachten en als dan halverwege het jaar een kaartspel op de markt komt is het in een record tijd uitverkocht. Let’s play a suicide game heeft een andere vorm aangenomen, nu is het niet virtueel maar levensecht. Wat toen gebeurde met een nep poppetje gebeurd nou met de mensen zelf.


    Oke welke vinden jullie het beste?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja en eigenlijk moet die t een s zijn. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De eerste!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het moeilijk om te kiezen, maar ik denk dat ik toch voor de 2de kies ^^


    For once I want to be the car crash.

    Titel voor je aangepast. :'D

    De tweede.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dankje,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind de eerste het beste.
    Laat je weten als er een deel van is?(flower)

    Oke,ik vind ze allebij geweldig klinken. Maar ik ga voor de tweede ^^

    Ik vind ze alle 2 heel mooi, Maar aangezien in de tweede het gebeurt met echte mensen. Kies ik tog maar voor verhaal twee. <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk dat ik dan maar de tweede doe, daar kan je wat meer mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    de eerste is het best!!!


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD