• Hello (:
    Wat voelt het toch heerlijk dat ik nu mijn laatste schooldagen heb. Ik heb net mijn boeken ontkaft en geplakt en nu besef ik pas dat dit schooljaar er al weer bijna op zit. Geen huiswerk meer films kijken in de les. Zo'n heerlijk gevoel.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hm, het is fijn dat de vakantie bijna begint, maar ik moet nog steeds leren enzo en bijna geen leraren kijken films in de klas ><


    Destroy what destroys you.

    Singalong schreef:
    Jups! Heerlijk! Ik heb helemaal geen school meer. Moet alleen vrijdag mijn rapport halen.. en maandag een gesprek met mijn klastitularis..

    Ik alleen vrijdag mijn attest en dinsdag mijn rapport^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    zit nu midden in toetsweek >,< maarja, moeilijkste toetsen gehad^^ en dan vrij (A)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik alleen vrijdag mijn attest en dinsdag mijn rapport^^.

    Ik krijg attest en rapport tesamen. x)


    VIP - Very Important Penguin

    Nouja, geweldig...
    Ik vraag me af wat ik überhaupt nog op school doe, we zitten alleen maar achter de computers of we kijken films. Kan je thuis ook allemaal doen. (:
    Maar 't is wel chill idd. ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Singalong schreef:
    (...)
    Ik krijg attest en rapport tesamen. x)

    Gelukzak! Dan heb jij nog maar een uurtje ofzo school! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JOYCEVIPx schreef:
    Inderdaad,dat gevoel is echt geweldig.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja dat is veel beter, ik hoef niet meer naar school! Alleen nog boeken rapport en sportdag.


    Be yourself and not someone else!

    Fortune schreef:
    Ik ben ook blij. Ik heb nu helemaal geen school meer tot maandag. Zalig.

    Ik ook. :]
    Maandag moet ik mijn boeken gewoon nog binnenbrengen en dat is het.
    Echt waar, ik kan gillen, omdat ik zo blij ben. :'D


    Let the Night embrace you

    Inderdaad, héérlijk.
    Ben sinds gister vrij! :Y)
    Nu alleen nog schoolfeest, museum & dan boeken inleveren.


    hoi, jij bent leuk.

    zo geweldig is heht niet. wij moeten nog 2 weken en dan pww en nu hebben we het bijna drukker dan in de pww. echt heerlijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik ben zó blij dat ik sommige leraren het volgende jaar niet meer heb!!! Nu hoef ik ook gewoon nooit meer geschiedenis, aardrijkskunde en frans te leren :Y)
    Deze week alleen nog even naar frankrijk en mijn project afmaken en ik ben klaar x)

    ik krijg geen tijd om me geweldig te voelen :X
    bij ons krijgen ze het voor elkaar 5 pw's en 2 so's te geven in 1 week en dan over 1 week pas de echte toetsweek '-'


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Heerlijk, morgen pannenkoeken bakken en film kijken.

    Lijkt me inderdaad heerlijk...
    Alleen zit ik nu in de laatste week voor de toetsweek x.x
    Dus dat gevoel komt voor mij later pas ^^ hopelijk