• Heeft ze het bij een interview toegegeven. Moesten ze stoppen met filmen,en hebben ze de camera laten aanstaan. En hebben ze zo kunnen filmen waarin het meisje met de 56 sterren toegaf dat ze werkelijk 56 sterren wouw,en niet mocht van haar vader. waardoor ze dus heeft verzonnen dat ze in slaap is gevallen. Zielig! Ik denk dat iedereen wel zowat dacht dat het meisje loog,omdat het onmogelijk is in slaap te vallen bij een tattoo,al zeker op het gezicht.
    link.

    MOD-edit:
    Ga haar hier nu niet op aanvallen en laat haar eerst haar zegje doen. Houd verder je scheldwoorden voor je. Doe je dat niet, hebben wij er geen problemen mee je een waarschuwing te sturen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    Lol xD ik heb ze nooit geloofd xD


    Your Butt is Mine!

    Het was zoiezo al ongeloofwaardig dat ze in slaap was gevallen, dus, dat wisten we al van in het begin dat ze niet sliep.
    't Is gewoon een beetje dom dat ze dan tegen haar vader heeft gezegd dat het die tattoeerder' fsoiets zijn schuld was, dan hadden haar ouders misschn wel ff boos geweest, maar hoe boos moeten ze nu wel niet zijn? :O


    007

    ik geloofde er niet :Y)

    btw als je dat niet voelt (wat al heel onmogelijk is) moet je al heel ver weg zijn (als je begrijpt wat ik bedoel) en als dat zo is mogen ze in de eerste instantie geen tatoos plaatsen <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    TaraChaos schreef:
    ik geloofde er niet :Y)

    btw als je dat niet voelt (wat al heel onmogelijk is) moet je al heel ver weg zijn (als je begrijpt wat ik bedoel) en als dat zo is mogen ze in de eerste instantie geen tatoos plaatsen <3

    Nja inderdaad. Ik snap echt niet hoe ze in slaap zouw zijn kunnen gevallen. Like,ik zat er op mijn tanden te bijten,en dat was nog maar op mijn onderarm,laat staan in u gezicht Oo

    Wie valt er nu ook in slaap tijdens het tattoëren? Op je gezicht nog wel! Dat is onmogelijk, zelfs als je heel moe bent lukt dat nog niet.


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Achja, ze heeft haar aandacht gehad. :] Laten we nu allemaal tomaten naar haar gaan gooien!


    You move me ......... Kurt

    CK schreef:
    Wie valt er nu ook in slaap tijdens het tattoëren? Op je gezicht nog wel! Dat is onmogelijk, zelfs als je heel moe bent lukt dat nog niet.

    Hoe serieus zal mijn tattooman[ja,dat normaal woord kan ik niet schrijven xD] het opnemen als ik bij hem een afspraak ga maken voor 56 sterren (A)'

    Spitfire schreef:
    Achja, ze heeft haar aandacht gehad. :] Laten we nu allemaal tomaten naar haar gaan gooien!

    Nee man ö tomaten zijn wel lekker<3

    zoiets had ik wel verwacht.


    -

    Het was al vreemd dat ze pas 'wakker werd' toen hij bij haar neus kwam. Er stonden ook sterretjes bij haaar oog en dat voel je wel hoor.


    everything you imagined, and more...

    Carnage schreef:
    Ik WIST het!


    haha idd. ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Adoh,stom mens


    We can only learn to love by loving.

    Ik wou net zeggen die man die tatoo ging zetten moeten gewoon eerst met de gast, praten over hun tato hoe groot en waar, en tjah weetje het verhaal was niet logish


    Some angels have no wings.

    Het is onmogelijk dat je in slaap valt, dude ._. Mag hopen dat ze er voor altijd mee moet lopen...


    I want my bloody cheese now!^^

    Vind het dom van haar. Zo'n verhaal verzinnen uit schrik van je vader. Zie wat voor ophef het heeft gekost! Niet slim van haar natuurlijk, nu kan zij lekker aangeklaagd worden, maar goed dat is dan ook haar fout eigenlijk. Die ophef en dat in het nieuws komen wilde ze vast niet, daar heeft haar vader misschien voor gezorgd, maar dan nog, ze heeft gezien hoe ver het haar al heeft gebracht en ze had gewoon eerder moeten bekennen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay